Også fordi man føler at vi havde vundet hvis det havde været på nuværende tidspunkt, men hvis det krævede tre kampe med lidt svigtende resultater at indføre JP's tanker er det trods alt meget godt (der kommer naturligvis også bump på vejen igen.)
Også fordi man føler at vi havde vundet hvis det havde været på nuværende tidspunkt, men hvis det krævede tre kampe med lidt svigtende resultater at indføre JP's tanker er det trods alt meget godt (der kommer naturligvis også bump på vejen igen.)
Man kan stille spørgsmål til Frederik Birk og Nicolai Vallys på totalfodbold@tv2.dk. Og jeg kan slet ikke overskue de ufatteligt mange muligheder ...
1. "Hvorfor er du klippet som et downsbarn fra 70'erne?"
2. "Hvorfor smider du dig hele tiden - er det din ufatteligt store næse, der er årsagen?"
3. "Hvorfor er I samlet set som klub og som individer så pisse nederen at guderne må forbarme sig?" ... And many, many more.
Måske - hvis det kunne blive mellem et par europæiske kampe kunne det godt ende på samme måde tror jeg. Jeg vil faktisk mene vi også selv er et bedre sted her et par uger efter, fx med Carstensen som større asset, men man skal jo have lidt effektivitet med sig i den kamp. Mest ærgerlig er nok også den mod FCM (bortset fra at der ville være tre point at hente ved at konvertere resultatet mod Randers til sejr.)
Helt skidt er det sjældent når Brøndby taber, men tealistisk set er det jo også dem vi skal overhale hvis vi skal tro på medaljer når sæsonen er slut, mon ikke FCK og M tager guld og sølv i sidste ende.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.