New posts

Superligaen 2025/2026

• Thread starter Thread starter cph
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 349K
Også fordi man føler at vi havde vundet hvis det havde været på nuværende tidspunkt, men hvis det krævede tre kampe med lidt svigtende resultater at indføre JP's tanker er det trods alt meget godt (der kommer naturligvis også bump på vejen igen.)
Omvendt havde vi nok fået ørene i maskinen, hvis vi havde mødt FCK nu. Sådan er det nu engang :)

Man kan stille spørgsmål til Frederik Birk og Nicolai Vallys på totalfodbold@tv2.dk. Og jeg kan slet ikke overskue de ufatteligt mange muligheder ...
1. "Hvorfor er du klippet som et downsbarn fra 70'erne?"
2. "Hvorfor smider du dig hele tiden - er det din ufatteligt store næse, der er årsagen?"
3. "Hvorfor er I samlet set som klub og som individer så pisse nederen at guderne må forbarme sig?" ... And many, many more.

Omvendt havde vi nok fået ørene i maskinen, hvis vi havde mødt FCK nu. Sådan er det nu engang :)
Måske - hvis det kunne blive mellem et par europæiske kampe kunne det godt ende på samme måde tror jeg. Jeg vil faktisk mene vi også selv er et bedre sted her et par uger efter, fx med Carstensen som større asset, men man skal jo have lidt effektivitet med sig i den kamp. Mest ærgerlig er nok også den mod FCM (bortset fra at der ville være tre point at hente ved at konvertere resultatet mod Randers til sejr.)

Latest posts

Back