De tre klubber med de suverænt største budgetter, og som har delt medaljerne imellem sig de seneste to år, ligger nu nummer 1, 2 og 3. Ingen af de klubber, der har været førsteudfordrere de sidste par år, er kommet snorlige fra start. Bolden er som bekendt rund, og jeg tager *meget* gerne fejl, men jeg holder gerne på, at der pt er tre ret klare medaljefavoritter.
Til gengæld er der ikke nogle hold, jeg klart ville rangere over AGF i forhold til bud på fjerdepladsen. Og det havde jeg altså meget gerne solgt sæsonen for for to uger siden.