New posts

Superligaen 2025/2026

  • Thread starter Thread starter cph
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 349K
Superligaen 2025/2026
Vi låner bare parken og laver Danmarks største bus transport konvoj, så skal vi nok få fyldt det stadion!
Hvis det absurde skulle ske, at vi bliver mestre, og her er vi ude i teoretisk teori i Utopia med naivitet i ascendanten, kunne det faktisk være en sjov tanke. At leje Parken. Jeg tror godt, vi vil kunne trække mindst 20.000 tilskuere til kampen, selvom det bliver i København, da det sgu næsten vil være lige så stort som en pokalfinale for mange. I hvert fald for mig, sagde hunden.

Årstiden er fornuftig, da den bliver spillet om sommeren. Desuden vil klubben kunne tjene en formue på t-shirten med budskadet "Jeg så AGFs kamp i Champions League." Der var vist gang i salget af "I saw Jensen score"-trøjen, og flere fans går med den endnu. I godt slidte udgaver.

Ingen stadions i Jylland og på Fyn er mig bekendt godkendt til mere end 13.500 tilskuere, når det kommer til europæiske kampe. Nå, som sagt har disse tanker ingen bund i virkeligheden. Men skulle det ske, skal vi indtage Østerbro. Bare for sjov.
 
Hvis det absurde skulle ske, at vi bliver mestre, og her er vi ude i teoretisk teori i Utopia med naivitet i ascendanten, kunne det faktisk være en sjov tanke. At leje Parken. Jeg tror godt, vi vil kunne trække mindst 20.000 tilskuere til kampen, selvom det bliver i København, da det sgu næsten vil være lige så stort som en pokalfinale for mange. I hvert fald for mig, sagde hunden.

Årstiden er fornuftig, da den bliver spillet om sommeren. Desuden vil klubben kunne tjene en formue på t-shirten med budskadet "Jeg så AGFs kamp i Champions League." Der var vist gang i salget af "I saw Jensen score"-trøjen, og flere fans går med den endnu. I godt slidte udgaver.

Ingen stadions i Jylland og på Fyn er mig bekendt godkendt til mere end 13.500 tilskuere, når det kommer til europæiske kampe. Nå, som sagt har disse tanker ingen bund i virkeligheden. Men skulle det ske, skal vi indtage Østerbro. Bare for sjov.
Med det antal eksil-århusianere der bor herovre ville det være det nemmeste i verden at fylde Parken.
 
Med sejren i går over Silkeborg har vi tangeret FCM’s og AaB’s klubrekorder for flest sejre i træk:

https://superstats.dk/streak/sejr

FCK’s rekord er 9 sejr i træk, imens Brøndby er helt oppe på 12 i træk i 97-98 sæsonen.

Det er sgu lidt surrealistisk at opnå 24 ud af 24 point i de seneste 8 kampe!

BIF var også oppe på 10 sejre for et par sæsoner siden.

Meen de har også rekorden med flest europæiske kampe i træk uden sejr (13) , såvel som flest kampe på udebane uden sejr (21) - så det skal med :D
 
Mon ikke de har nogle kompetente assistenter, der kan styre træningen i deres fravær?
Selvfølgelig har de det. Men man må antage at cheftræneren er den der skal stå for den endelige beslutning af detaljer ifbm pres, opspilsmønstre eller lignende.

Jeg vil da i hvert fald foretrække, at Jakob Poulsen ikke tog væk halvdelen af denne pause, men f.eks også var med på torsdag i Kiel
 
Hvis det absurde skulle ske, at vi bliver mestre, og her er vi ude i teoretisk teori i Utopia med naivitet i ascendanten, kunne det faktisk være en sjov tanke. At leje Parken. Jeg tror godt, vi vil kunne trække mindst 20.000 tilskuere til kampen, selvom det bliver i København, da det sgu næsten vil være lige så stort som en pokalfinale for mange. I hvert fald for mig, sagde hunden.

Årstiden er fornuftig, da den bliver spillet om sommeren. Desuden vil klubben kunne tjene en formue på t-shirten med budskadet "Jeg så AGFs kamp i Champions League." Der var vist gang i salget af "I saw Jensen score"-trøjen, og flere fans går med den endnu. I godt slidte udgaver.

Ingen stadions i Jylland og på Fyn er mig bekendt godkendt til mere end 13.500 tilskuere, når det kommer til europæiske kampe. Nå, som sagt har disse tanker ingen bund i virkeligheden. Men skulle det ske, skal vi indtage Østerbro. Bare for sjov.

Jeg ser sagtens at vi kan trække mere end 20.000 i København.

Det var skrevet lidt i sjov. Men hvis vi skulle ende i Champions League engang, og vi ikke havde eget stadion, ville det næstbedste være parken. Alene eksil århusianere ville kunne fylde halvdelen af parken.

Fcmuuh Arena har vel plads til 9.000? Det ville jo være 30.000 for lidt.
 
Jeg ser sagtens at vi kan trække mere end 20.000 i København.

Det var skrevet lidt i sjov. Men hvis vi skulle ende i Champions League engang, og vi ikke havde eget stadion, ville det næstbedste være parken. Alene eksil århusianere ville kunne fylde halvdelen af parken.

Fcmuuh Arena har vel plads til 9.000? Det ville jo være 30.000 for lidt.

Jeg tror også godt, vi kunne fylde Parken til en kvalifikationskamp i Champions League. Turde bare ikke skrive det i mit første indlæg, da jeg frygtede for, at en moderator ville klistre en fantastbadge på mit profilnavn. Permanent.

Det vil være en katastrofe at spille i Jylland foran 10.000 tilskuere - nærmest uanset hvilken af de tre turneringer, der var tale om. Og skulle det ende med UEFA Cup Mesterholdenes Turnering, er vi nødt til at tage over begge bælter, hvor absurd det end måtte være.

Jeg gad godt vide, hvordan FCKs fans ville tage det, hvis vi lejede Parken til sådan en kamp og solgte hvert et sæde. Ville de føle det som et overgreb, eller ville de synes, at vi er ynkelige, når vi som en gang hjemløse kommer krybende over Storebæltsbroen for at spille på et rigtigt stadion?
 
Jeg tror også godt, vi kunne fylde Parken til en kvalifikationskamp i Champions League. Turde bare ikke skrive det i mit første indlæg, da jeg frygtede for, at en moderator ville klistre en fantastbadge på mit profilnavn. Permanent.

Det vil være en katastrofe at spille i Jylland foran 10.000 tilskuere - nærmest uanset hvilken af de tre turneringer, der var tale om. Og skulle det ende med UEFA Cup Mesterholdenes Turnering, er vi nødt til at tage over begge bælter, hvor absurd det end måtte være.

Jeg gad godt vide, hvordan FCKs fans ville tage det, hvis vi lejede Parken til sådan en kamp og solgte hvert et sæde. Ville de føle det som et overgreb, eller ville de synes, at vi er ynkelige, når vi som en gang hjemløse kommer krybende over Storebæltsbroen for at spille på et rigtigt stadion?
Se dét ville være “Copenhagen Nights!!” 😅😅
 
Med mindre vi bliver trukket som hjemmehold i en pokalfinale, så skal vi aldrig nogensinde bruge Parken som hjemmebane.

Skulle vi nogensinde nå en kamp mod andet end Larne eller Dila Gori, hvor Horsens og Randers stadion dækker så rigeligt,
så har Volkspark tidligere lagt stadion til for Ukrainske klubber i Europa.
Meeen lad os nu lige. 3. pladsen er ikke engang sikret europæisk denne sæson.
 
Det er herligt det her. Jeg troede, jeg var en af de største optimister herinde overhovedet. Men det sjove er, at mens jeg stadig godt kan forestille mig, at vi tager mesterskabet (jeg giver os lidt større sandsynlighed end Danske Spils ca. 20%), så tror jeg faktisk ikke på, at vi ville kunne spille os i CL, hvis vi vandt. Det er en slags ret forskruet realistisk jubeloptimisme.

Men jeg elsker, at der er andre, der tager stafetten på at finde et stadion, vi kan spille CL på!
 
lidt off-topic, men hvilke stadions kan folk herinde bedst lide? Hvis man seperere dem fra de hold der har dem som hjemmebane og bare kigger på stadionet selv.

Personlig kan jeg godt lide nørreskoven i vejle, syntes det er et fedt lille intimt stadion
Det latterligste er Silkeborgs, det grimmeste er Brøndbys … Randers er det mest provinsielle …
 
lidt off-topic, men hvilke stadions kan folk herinde bedst lide? Hvis man seperere dem fra de hold der har dem som hjemmebane og bare kigger på stadionet selv.

Personlig kan jeg godt lide nørreskoven i vejle, syntes det er et fedt lille intimt stadion
Blåvand Stadion, der mærkeligt nok ligger i Esbjerg, er ganske flot. Set med mine briller. Horsens er helt absurd grimt - i øvrigt er det lidt sjovt, at de nye ejere har smidt deres sponsorer ud af loungen, da de ikke gider omgås bonderøve.
Odense har ét eller andet over sig. Det er forfaldent og forældet, men på en fed måde.
Vejle Stadion er den ringeste udebaneoplevelse, jeg kan mindes. Flot stadion, men alt var så gennemført amatøragtigt, så internettet har for lidt plads til at kunne rumme den fulde beskrivelse.
 
Forhåbentlig tog jeg så absurd mange forbehold i mine udgydelser, at jeg ikke fremstår som en komplet jubelnar. I hvert fald ikke komplet.
Ja enig, det var bare summen af indlæg, der begyndte at få det til at kamme over. Sandheden er at der er 20% chance for et mesterskab til AGF, og derfor 80% chance for et mesterskab til en anden klub, det er ikke odds jeg normalt ville hoppe på i andre sammenhænge, en operation med 20 % chance for at overleve, ville ikke være fedt f.eks. Samtidig er chancen for et useedet hold for at komme i CL, også under 10%, så det var, som du siger et ret usandsynligt udgangspunkt.

(Ikke for at være en buzzkill)
 
Det er herligt det her. Jeg troede, jeg var en af de største optimister herinde overhovedet. Men det sjove er, at mens jeg stadig godt kan forestille mig, at vi tager mesterskabet (jeg giver os lidt større sandsynlighed end Danske Spils ca. 20%), så tror jeg faktisk ikke på, at vi ville kunne spille os i CL, hvis vi vandt. Det er en slags ret forskruet realistisk jubeloptimisme.

Men jeg elsker, at der er andre, der tager stafetten på at finde et stadion, vi kan spille CL på!

Nej nej, jeg tror hverken på at vi bliver mestre eller kommer i chl 😂 Alt er godt lige nu, men jeg tror slet slet ikke på at vi kan holde hverken fck eller dem i et slutspil.

Jeg er blot med på legen om hvad vi skulle gøre, og så indtage København 😁
 

Latest posts

Back
Top