Superligaen 2025/2026
AGF-Vestegnen Emeritus
Experienced member
Hvis FCM vinder i aften og har vundet inden Brøndby-kampen, løber jeg tør for negle inden kampstart. Så skal vi mindst have uafgjort for at bevare en chance til sidste runde. Jeg er mere bange for at tabe den kamp end for de hooligans, jeg skal puffe venligt til side på vej hjem fra Brøndby Stadion.Fuldstændig vanvittigt at vi fra de tre teenagere Tchamche, Emmery og Bogere nu har fået 5 points i overtidsscoringer. Det er den slags mirakler der KAN afgøre mesterskaber.
Her mandag morgen er status, at når vi går på banen, så er alt i spil når vi går på banen i Brøndby.
Både at vi måske skal vinde for realistisk set at holde os inde i guldkampen. Men også at vi kan tage mesterskabet med en sejr.
Sindssygt...
Nå, næste kamp må og skal være den, hvor FCM smider point. Hvis det er sket, inden vi går på banen, vil jeg hellere sidde på Guantanamo end være ude på Steinleins private toilet under vores kamp, hvor han med garanti selv har taget ophold på kummen. Vent lidt, jeg ville sgu nok vælge det første sted uanset anledningen.