New posts

Superligaen 2025/2026

• Thread starter Thread starter cph
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 396K
Jeg er enig men samtidig undrer jeg mig over han ikke spiller mere. Jeg hælder til at fik han en god ordning med Brøndby hvor han får penge med sig og en fri transfer, kunne AGF samle ham op på en 2-årig kontrakt til fair løn.
Han bliver aldrig aktuel for AGF, vi har ikke budget til en spiller som ham.

Hvis han fik penge med fra Brøndby, og kunne få 5-6 millioner i f.eks Tyskland, hvorfor skulle han så spille for 2 i AGF

Jeg er enig men samtidig undrer jeg mig over han ikke spiller mere. Jeg hælder til at fik han en god ordning med Brøndby hvor han får penge med sig og en fri transfer, kunne AGF samle ham op på en 2-årig kontrakt til fair løn.
Han blev hentet ind, da Birk var træner. Han passer typemæssigt slet ikke ind i den måde, de har spillet på under Cooper.

Og som @Thomas K siger, så bliver han aldrig aktuel for os.

Det kan godt være at jeg har levet under en sten (eller at jeg bare virkelig ikke gider læse om eller bruge tid på Brøndby), men hvad er det lige der gør, at Brøndby ikke kan bruge Gregoritsch?? Han burde vel være fast mand i alle danske klubber, udover FCM pga Franculino?
Fordi han er ringe. Han er sløj, langsom og ikke særlig teknisk dygtig. Alt for nem at dække op. Se også Serra. Der skal bare mere til. Der er også en grund til at han fik mindre end 500 minutter i Bundesligaen sidste sæson og kun scorede 2 mål.

Fordi han er ringe. Han er sløj, langsom og ikke særlig teknisk dygtig. Alt for nem at dække op. Se også Serra. Der skal bare mere til. Der er også en grund til at han fik mindre end 500 minutter i Bundesligaen sidste sæson og kun scorede 2 mål.
Jeg har heller ikke det bedste indtryk af ham, men har dog heller ikke set ham så meget. Der er en grund til at han er i Brøndby og ikke længere i Bundesligaen, men det er da også lidt mærkeligt når han stadig udtages til det østrigske landshold. Augsburg, hvor han har spillet en del sæsoner før, vil åbenbart gerne leje ham med købsoption, men formentlig ikke betale alverden. Han kom vist til Brøndby på fri transfer, men har vel scoret en stor sign-on og løn, så nogen god forretning bliver det sikkert ikke, selvom udgiften så også kan ende med at blive begrænset. Det kan blive noget med mest at være et problem ikke at have haft en anden - men det kan jo også være de får ham at se igen til sommer, selvom det lykkes at leje ham ud nu. Det er udmærket for os andre hvis han kan være en dyr klods om benet på dem lidt endnu.

Jeg har heller ikke det bedste indtryk af ham, men har dog heller ikke set ham så meget. Der er en grund til at han er i Brøndby og ikke længere i Bundesligaen, men det er da også lidt mærkeligt når han stadig udtages til det østrigske landshold. Augsburg, hvor han har spillet en del sæsoner før, vil åbenbart gerne leje ham med købsoption, men formentlig ikke betale alverden. Han kom vist til Brøndby på fri transfer, men har vel scoret en stor sign-on og løn, så nogen god forretning bliver det sikkert ikke, selvom udgiften så også kan ende med at blive begrænset. Det kan blive noget med mest at være et problem ikke at have haft en anden - men det kan jo også være de får ham at se igen til sommer, selvom det lykkes at leje ham ud nu. Det er udmærket for os andre hvis han kan være en dyr klods om benet på dem lidt endnu.
De betalte 1,5 mio. Euro for ham. Håber han fejler i Augsburg så de får ham tilbage og hænger på ham. Han har sikkert også fået i omegnen af 400.000 i løn om måneden. Så han har kostet omtrent 13 mio. kr. indtil videre :ROFLMAO:

De betalte 1,5 mio. Euro for ham. Håber han fejler i Augsburg så de får ham tilbage og hænger på ham. Han har sikkert også fået i omegnen af 400.000 i løn om måneden. Så han har kostet omtrent 13 mio. kr. indtil videre :ROFLMAO:
Ah, det er fint, selvom sign-on så kan være en smule mindre og 1,5 mio Euro er kun en lille del af deres underskud, tæller det alt sammen :) Hvis han kommer tilbage kan han sikkert også blive sværere at sælge, selvom det vel kan lade sig gøre hvis han kommer fra en VM-slutrunde.

Mht FCK så tror jeg ikke det er kvaliteten i truppen den er gal med. Når man kan præstere i CL men ikke i superligaen ligger problemet et andet sted. Jeg er ikke i tvivl om at manglende motivation har spillet en stor faktor i deres sløje efterår. Når de er ude af CL så tror jeg den vender tilbage i suppen. Men derfor henter de ikk 12 eller 9 point på så kort tid. Det nægter jeg at tro på

Mht FCK så tror jeg ikke det er kvaliteten i truppen den er gal med. Når man kan præstere i CL men ikke i superligaen ligger problemet et andet sted. Jeg er ikke i tvivl om at manglende motivation har spillet en stor faktor i deres sløje efterår. Når de er ude af CL så tror jeg den vender tilbage i suppen. Men derfor henter de ikk 12 eller 9 point på så kort tid. Det nægter jeg at tro på
Helt enig. Læg dertil at FCK har præcis samme situation i Superligaen, som vi har: ingen, som i absolut INGEN, møder op til de kampe mindre end 101% tændte. Hold som Viborg, Silkeborg, Randers, Sønderjyske kan møde modstandere, som har en vigtigere kamp i horisonten og derfor ikke er top-tændte mod dem.
Det sker ikke for AGF, FCK, BIF... efterhånden er FCM også ved at være et af de hold, vil jeg tro. Men for os, er der ingen gratis kampe, ingen kampe, hvor vi kan håbe, de ikke er helt tilstede.

Hvis man så selv bokser lidt med motivationen eller tror den kan trilles i garage på 67%, ja så får man problemer.

Når de præsterer så forskelligt er det svært at komme udenom. Der kan godt være enkelte spillere der er vigtige og som mangler (blev Delaney ikke skadet på et tidspunkt efter de første kampe hvor det også gik bedre i Superliagen?) og det fravær kan så føre til dårligere resultater, som så bliver selvforstærkende, så spillere der før var gode ser dårlige ud. Det er ikke sikker de bare kan præstere i top i Superligaen når de er færdige i Europa, selvom det formentlig hjælper at have færre kampe, for hvis det er motivation til at spille de lidt mindre prestigefyldte Superligakampe der mangler, er den motivation der så hvis de kan se de højest kan kravle op på en andenplads eller hvis det skulle ende med at være en kamp om overhovedet at vinde medaljer?

De kan godt hente enten AGF eller FCM da der trods alt er to indbyrdes kampe mod AGF og tre mod FCM, men der skal godt nok meget til for at hente begge hold. Taber de den første kamp mod FCM mens AGF slår OB, og det vil trods alt ikke være de største overraskelser, ser det allerede endnu sværere ud.

Meget enig. Tror de har lidt for mange spillere, som primært er der for at spille Champions League. Og - især når Delaney er skadet - lidt for få stærke ledere, til at hive dem op til kampene i superligaen.

Latest posts

Back