New posts

Superligaen 2024/2025

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 3K
  • Views Views: Views 210K
Pas nu på, blackfacepolitiet ikke kommer efter dig 🫣

Jeg har ikke set situationen, så jeg hentyder blot til, at de bedste hold også er, hvad folk kalder "heldige". 🙂
Jeg ved ikke, hvad blackfacepolitiet er.

Randers må i hvertfald være trætte af den spiller, der fejllæste situationen så meget, at han prøvede at cleare en stakkels FCMs spillers hovede

Jeg ved ikke, hvad blackfacepolitiet er.

Randers må i hvertfald være trætte af den spiller, der fejllæste situationen så meget, at han prøvede at cleare en stakkels FCMs spillers hovede
En lys, amerikansk cykelrytter blev i sin tid suspenderet efter et massivt pres fra folk med for meget tid for at have svaret en person med et 👍🏾 på Twix. At han samtidig er 'murica-typen, har nok ikke hjulpet, men en uskyldig emoji blev den udløsende faktor.

Uden tvivl. Fik han rødt?

En lys, amerikansk cykelrytter blev i sin tid suspenderet efter et massivt pres fra folk med for meget tid for at have svaret en person med et 👍🏾 på Twix. At han samtidig er 'murica-typen, har nok ikke hjulpet, men en uskyldig emoji blev den udløsende faktor.

Uden tvivl. Fik han rødt?
Han slap med gult. Det undrede jeg mig lidt over, men han ramte vist også mere med skinnebenet end med støvlerne

Latest posts

Back