New posts

Kamptråd Superliga runde 7: AGF - Silkeborg, Lørdag d. 5. september

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 75
  • Views Views: Views 3K

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    49
  • This poll will close: .
Jeg er også på den linje, at vi skal have spillet et forsvar sammen nu.

Gretasson er helt oplagt købt til at supplere Tingager centralt. Selvom Camara isoleret set har gjort det godt, så har vi ikke vundet alverden med ham centralt.

Jeg ville gå med Gratasson central, Kahl til venstre og Callø til højre for at få spillet kæden sammen. Vi kan ligeså godt komme i gang med den lange sure træk.

Jamen hvad så med Rösler? Jeg synes, han har været enormt skuffende. Han har godt af at varme bænken lidt.

Jeg er også på den linje, at vi skal have spillet et forsvar sammen nu.

Gretasson er helt oplagt købt til at supplere Tingager centralt. Selvom Camara isoleret set har gjort det godt, så har vi ikke vundet alverden med ham centralt.

Jeg ville gå med Gratasson central, Kahl til venstre og Callø til højre for at få spillet kæden sammen. Vi kan ligeså godt komme i gang med den lange sure træk.

Jamen hvad så med Rösler? Jeg synes, han har været enormt skuffende. Han har godt af at varme bænken lidt.
Noget af det allermest skuffede, det er nemlig Röslers niveau. Det ligner en mand der skal bruge lang tid på at spille i en bedre liga end i norge og Sverige

Apropos farten ved Risgaard - over 37 km/t lyder vildt😳

Ja, det gør ham til en af verdens hurtigste. Det er i hvert fald ikke tit, at der bliver målt så høje hastigheder selv i de bedste ligaer. Og det er ikke sket i superligaen hverken i sidste sæson eller i den her.

Jeg tror vi prøver os med endnu en ny konstellation i forsvaret, og bibeholder den i de næste par kampe:

Kahl - Gretarsson - Rösler

Jeg har en forestilling om at Gretarsson er den største leder type i forsvaret, bortset fra Ting. Forhåbentlig kan det gøre de to andre bedre og mere komfortable under kampene

Ja, men næppe på et par træninger.

Jeg frygter, at vi laver en "Rösler" og tvinger en spiller for hurtigt i aktion med negative konsekvenser.

Aske Andresen
Thomas Mikkelsen
Bastian Holm
Alexander Priesborg Madsen
Robin Østrøm
William Møller
Jens Martin Gammelby
Maël de Gevigney
Andreas Poulsen
Villads Westh
Julius Lorents
Mads Larsen
William Kirk
Sofus Berger
Younes Bakiz
Kristian Kirkegaard
Lucas Riisgaard
Rami Al Hajj
Kristian Bloch
Oliver Ross
Malthe Emil Søgaard Hansen

Uanset vores form - så skal vi simpelthen have tre point i dag..

Ja, vi skal simpelthen finde én, som bare kan løbe nogenlunde hurtigt. Endnu gang rigtig røv at Links er skadet…

Aske Andresen
Thomas Mikkelsen
Bastian Holm
Robin Østrøm
William Møller
Jens Martin Gammelby
Maël de Gevigney
Andreas Poulsen
Villads Westh
Julius Lorents
Mads Larsen
William Kirk
Sofus Berger
Younes Bakiz
Kristian Kirkegaard
Lucas Riisgaard
Rami Al Hajj
Kristian Bloch
Oliver Ross

Det skal vi, men SIF har med de samme unge og ukendte spillere leveret nogle pæne præstationer i denne sæson.

Aske Andresen
Thomas Mikkelsen
Bastian Holm
Robin Østrøm
William Møller
Jens Martin Gammelby
Maël de Gevigney
Andreas Poulsen
Villads Westh
Julius Lorents
Mads Larsen
William Kirk
Sofus Berger
Younes Bakiz
Kristian Kirkegaard
Lucas Riisgaard
Rami Al Hajj
Kristian Bloch
Oliver Ross

Åh nej, så er der slåskamp på sidelinjen igen. Superligaens formentlig dårligst kontrollerede mentale underskud er tilbage på reservebænken. Han er forhåbentlig en fin fyr udenfor et fodboldstadion, men det virker ikke hensigtsmæssigt, at han deltager i de her kampe.

Camara og Solbakken glider ud.
McC og Greta med i stedet
View attachment 8109
Jeg håber virkelig ikke at Camara er blevet skadet. Men det må være den eneste logiske forklaring på hvorfor han ikke er med i dag. Camara har overhalet Mølgaard med længder. Han kan selvfølgelig også være blevet syg, der er en del sygdom i luften for tiden

Latest posts

Back