Ingen sejre før pausen er mit bud. Tror simpelhen ikke vi kan stille med et fornuftigt samarbejdende forsvar lige nu. Det skal der alt ind på at få trænet ind i pausen.
Jeg lover at tage Bogere af mit Holdet.dk hold og lade være med at erstatte ham med andre GF’ere. Så skal han nok score et par stykker, og vi vinder 3-1.
Men det kræver altså, at vi får styr på ham Riisgaard. I Mediano nævner de, at to hold i træk har undervurderet hans fart, hvilket har ført til rigtig mange farlige situationer, så det skal vi for alt i verden ikke gøre! Forhåbentlig spiller vi med en vis påpasselighed, så vi ikke får kontraer imod os. Det kræver så, at vi får styr på vores hjørnespark. Hellere spille dem kort end lave en bold som deres 194 høje målmand nemt kan gribe og sætte en kontra i gang. Jeg kan sgu mærke, at jeg frygter lidt for den dimension. Ham Riisgaard er altså frygtelig hurtig!
Utroligt nok føles det her allerede som en kniven-for-struben-kamp. Vi er favoritter, vi har også et bedre hold end Silkeborg på stort set alle pladser, men vi er ramte for tiden, og det er svært at føle sig overbevist om en sejr. Til gengæld er det nok lige præcis sådan en kamp, vi har brug for. Silkeborg har også deres at slås med, og de er væsentligt svækket i forhold til sidste sæson. Jeg håber og tror på en meget, meget tiltrængt sejr.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.