New posts

Kamptråd Superliga runde 7: AGF - Silkeborg, Lørdag d. 5. september

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 19
  • Views Views: Views 621

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    29
  • This poll will close: .
Kamptråd Superliga runde 7: AGF - Silkeborg, Lørdag d. 5. september

Salling23

Kamptrådsekvilibrist
Last edited:
See Ya Goodbye GIF by Ponke

Hvad drømmer spillerne om når lyset er slukket?

Silkeborg hjemme - normalt ville jeg sige det skal give 3 points, men det virker som om holdet ikke er et hold længere så....

Silkeborg form: 1 🟢 1 🟡 3 🔴
Indbyrdes kampe: 2 🟢 2 🟡 1 🔴

Billede1.webp

Jeg lover at tage Bogere af mit Holdet.dk hold og lade være med at erstatte ham med andre GF’ere. Så skal han nok score et par stykker, og vi vinder 3-1.

Men det kræver altså, at vi får styr på ham Riisgaard. I Mediano nævner de, at to hold i træk har undervurderet hans fart, hvilket har ført til rigtig mange farlige situationer, så det skal vi for alt i verden ikke gøre! Forhåbentlig spiller vi med en vis påpasselighed, så vi ikke får kontraer imod os. Det kræver så, at vi får styr på vores hjørnespark. Hellere spille dem kort end lave en bold som deres 194 høje målmand nemt kan gribe og sætte en kontra i gang. Jeg kan sgu mærke, at jeg frygter lidt for den dimension. Ham Riisgaard er altså frygtelig hurtig!

Utroligt nok føles det her allerede som en kniven-for-struben-kamp. Vi er favoritter, vi har også et bedre hold end Silkeborg på stort set alle pladser, men vi er ramte for tiden, og det er svært at føle sig overbevist om en sejr. Til gengæld er det nok lige præcis sådan en kamp, vi har brug for. Silkeborg har også deres at slås med, og de er væsentligt svækket i forhold til sidste sæson. Jeg håber og tror på en meget, meget tiltrængt sejr.

Latest posts

Back