New posts

Kamptråd Superliga runde 7: AGF - Silkeborg, Lørdag d. 5. september

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 531
  • Views Views: Views 16K

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    66
  • Poll closed .
Kamptråd Superliga runde 7: AGF - Silkeborg, Lørdag d. 5. september
Jeg er mest træt af tidpunket pga. aftensmaden. Skal man spise noget før, under kampen eller vente til man er hjemme. First world problems :ROFLMAO:

Jeg tror ikke vi vinder. Troen er simpelthen for lav i øjeblikket. Hvis vi da bare kan holde 0'et for en gangs skyld. Vi kommer til at lede efter melodien. Men 3 point vil godt nok lune lige nu og vi får næppe en bedre chance end SIF hjemme.
Man kan frygte, at du har ret.
Derfor håber jeg også, at de to nye får en rolle, og at de er typerne, der går forrest... det kender jeg dem slet ikke godt nok til at vide, om de er.

Jeg er mest træt af tidpunket pga. aftensmaden. Skal man spise noget før, under kampen eller vente til man er hjemme. First world problems :ROFLMAO:

Jeg tror ikke vi vinder. Troen er simpelthen for lav i øjeblikket. Hvis vi da bare kan holde 0'et for en gangs skyld. Vi kommer til at lede efter melodien. Men 3 point vil godt nok lune lige nu og vi får næppe en bedre chance end SIF hjemme.

Du spiser da bare, før, under og efter kampen? Problem solved👌

Forhåbentlig max antal tidligere Silkeborg spillere fra start, altså Carstensen, Jørgensen og Callum.
Personligt har jeg været stor fan af både Jørgensen og Carstensen i indeværende sæson.
Jørgensen laver nogle spændende dybde løb og synes der er en god afstemning mellem hvornår han skal skyde, og spille chancen større.
Intet kan konkurrere med kreativiteten på modsatte side fra Emmery, men jeg synes Carstensen altid formår at blive farlig med intelligente aktioner i forhold til f.eks. Andersen.

Dårligt vejr, dårlige resultater og så kamp hver 3 dag. Det ville koste på et tidspunkt. Fck havde knap 24.000 i går, også væsentligt under hvad de selv forventer.

Når vi vinder i morgen, så bliver hurtigt udsolgt igen 😁
+ lørdag kl. 18 - for nogle af os er det et kæmpe stretch på hjemmefronten.

Last edited:
Gretarsson er en gamechanger, håber jeg. Man har trukket købet længe, men det er fordi han kan gå direkte ind.

Jeg kan godt lide Hedenstad som shot stopper og i feltet, men generelt er jeg stadig er stykke fra at være begejstret. JP har valgt sin målmand og så går vi med det (hvis han vælger at gå tilbage til Hansen er jeg med på det, men så er det et permanent skift, ikke det fimsede vaklen).

Jacob Andersen er ude af backkæden. Man går med Gretarsson, Tingager, Kahl, Rösler og Callø. Camara skal nok få tid igen, men ikke før der er styr på organisationen.

Bogere
McCowatt Bech
Emmery Arnstad Knudsen Links (Carstensen)
Callø Gretarsson Kahl
Hedenstad

Jacob Poulsen virker til at vurdere Bogere som bedst fra bænken, når holdene er trætte. Det kan jeg sagtens se fidusen i, men jeg ser ingen ide i at starte med Tchamche eller Serra, når der er så mange gode fodboldspillere i truppen. Bech eller McCowatt op på 10'er og Jørgensen eller Anderson ind på 10'eren.

Jeg håber på, at Gretarsson starter inde, og at vi bare tager investeringen her og nu i at få spillet ham ind. Vi skal hurtigst muligt have det forsvar til at fungere.

Jeg håber, det bliver Rösler - Gretarsson - Kahl. Og at det forsvar bare spiller så mange minutter sammen som muligt. Vinder de ikke JP’s tillid, så begynder de hurtigt at ligne dårlige rekrutteringer.

Så skal Callø og Camara nok få mange minutter henad vejen og vise, at de er fremtiden.

Jeg håber på, at Gretarsson starter inde, og at vi bare tager investeringen her og nu i at få spillet ham ind. Vi skal hurtigst muligt have det forsvar til at fungere.

Jeg håber, det bliver Rösler - Gretarsson - Kahl. Og at det forsvar bare spiller så mange minutter sammen som muligt. Vinder de ikke JP’s tillid, så begynder de hurtigt at ligne dårlige rekrutteringer.

Så skal Callø og Camara nok få mange minutter henad vejen og vise, at de er frefremtide.
I princippet enig, men Gretarsson har dårligt trænet med og dagens kamp er uhyggeligt vigtig.

Jeg tror ikke at han starter inde og det tænker jeg er fornuftigt. Så kan han starte inde i Farum og Horsens.

Latest posts

D
Replies
939
Views
88K
Back