Interview d. 17/6
"– Vi ved jo godt, at nogle af de spillere, vi gerne vil signe – med den kvalitet vi søger – de afventer måske for at se, hvor højt de kan sigte. Det kommer på plads gennem vinduet, for på et tidspunkt kommer matchet. Men det er den balance, vi søger.
Vi skal selvfølgelig være klar til sæsonen, men vi skal også have det rigtige match, forklarer fodbolddirektøren, som i samme omgang understreger, at kvaliteten af spillerne er vigtigere end antallet."
"– Der er nogle, der har forladt os, og så er det typisk sådan, at andre vokser og viser sig frem. Men vi er i markedet, og
ambitionen er selvfølgelig, at vi skal stå styrket, når vi kommer ud af vinduet, fortæller CV."
Hvis vi tager start11 fra sidste sæson og skadesfri trup i denne sæson ser det i min optik sådan her ud:
Mads Hedenstad, Jesper Hansen
VCB: Kahl, ,
Gretason, AJ, Mølgaard
CCB: Tingager, Dalsgaard,
Camara
HCB: Beijmo,
Rösler, Storck
VWB: Links, Emmery, TK
HWB:
Carstensen, Andersen
6er: Knudsen,
JJ, Solbakken, NP
8er: Yakob, Haugstrup
V10: Arnstad,
McCowatt, Anderson
H10: Bech,
Jørgensen
9: PM, Bogere, Serra, Tschamce
Har nok glemt nogle...-men hvis vi regner Carstensen og Jørgensen med som nye kan jeg kun se en signing der har forstærket holdet og alt andet har øget bredden. Derudover vil jeg samtidig mene at man har hentet til midten af timeglasset frem for en af enderne og sidst men ikke mindst virker strategien med at vente til de gode handler til sidst med at gøre tingene dyrere og ikke billigere samtidig med at de har manglet. Altså klarest med Gretason. Yderligere synes jeg køber af Anderson virker overflødigt med købet af McCowatt
Så udførelsen af egen strategi mener jeg at CV ikke er lykkes super godt med desværre. Tror på at truppen er til top 6 og vi stadig har muligheden for at ramme mellem 3 og 5, men vi skal snart have point