New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 12K
  • Views Views: Views 753K
Jeg brokkede mig i et væk over Dalsgaard, den fejl begår jeg ikke igen.

Glimrende med en bundrutineret forsvarsspiller, som jeg hører også er en leder på og udenfor banen.

Prisen kan altid diskuteres men der er ikke længere sammenhæng mellem fornuft og transferpriser.

Så er det "bare" den 9er...

Jeg brokkede mig i et væk over Dalsgaard, den fejl begår jeg ikke igen.

Glimrende med en bundrutineret forsvarsspiller, som jeg hører også er en leder på og udenfor banen.

Prisen kan altid diskuteres men der er ikke længere sammenhæng mellem fornuft og transferpriser.

Så er det "bare" den 9er...
Nogle gange er der brug for noget soliditet, så man kan tilsikre sig spillerne spiller når de er helt klar til det, og Kahl ligner en der har det svært ved mange kampe på kort tid

Last edited:
Det er vi nogen der syntes men de har før haft et andet syn på det end os. F. eks. blev der skreget på vwb for ikke så længe siden.

Jeg håber ikke de er desperate men velovervejede. Bliver der mulighed for de (den) rigtige slår de naturligvis til men at købe i panik, gør formentlig ikke nogen godt. Så er det transfer roulette.

Derfor køber jeg heller ikke ind på diverse udsagn om, at CV er ukvalificeret eller hvad der nu bliver skrevet. Der mangler lidt for mange nuancer.

Indimellem skulle man tro transfertråden er som en kamptråd - lidt kraftigere udtryk end i resten af sæsonen :ROFLMAO: Heldigvis kan jeg snart køre på stadion og så går der tid med det, fremfor at sidde og se om der kommer en spiller.

KSDH💙🤍💙
Jeg misunder sgu den position der siger 'jeg vil gerne have forstærkninger, men hvis de ikke kommer så elsker jeg at der ikke er panik'.

Hvis min chef sagde 'jeg vil have du leverer på de opgaver jeg har givet dig, men hvis du ikke gør får du stadig fuld bonus'. Jeg ville elske ham hele vejen til banken ... og skynde mig at søge væk.

Der er bare ikke så meget at diskutere, når det er lige før lukketid. Det er ikke den sexede løsning jeg drømte om, men her midt på den sidste aften, er jeg nok nemmere at lukke kæften på.

Vi mangler stadig 9'eren.

Nogle gange er der brug for noget soliditet, så man kan tilsikre sig spillerne spiller når de er helt klar til det, og Kahl ligner en der har det svært ved mange kampe på kort tid

Spot on. Nu har vi talenterne, nu skal vi igen have en stamme af rutinerede ledere, de kan læne sig op af. Tror også Kahl er bedre, når det ikke er ham, som skal være bossen i forsvaret.
De sidste 2 handler er jeg meget glad for.

Jeg har ikke set SJF så meget i den her sæson, men mit indtryk sidste sæson var at Gretarsson var en de solide spillere der gjorde at de kunne prastere så godt. Han kender ligaen og spiller SJF ikke også med tre bagi? Så er det en spiller der meget hurtigt kan træde ind på holdet og præstere.

SJF er godt nok blevet amputeret i det her vindue, men jeg har ikke fulgt så meget med i hvem de har hentet.

Latest posts

Back