Er du ikke med på det omvendt også er ufatteligt nemt for dig at sige, at hvis man er det mindste utilfreds, så mener man alt skulle være på plads?
Ja. Der bliver bare gentaget igen og igen, at det ikke bør være noget problem at hente spillere tidligt i vinduet selvom der nærmest ikke er gang i markedet. Jeg mener heller ikke du kan kategorisere det som lidt utilfreds - det lyder nærmest som om CV er umulig og burde erstattes

(måske jeg bare går død i de daglige gentagelser - nogen gange flere gange om dagen og derfor går i opposition).
BIF har hentet men de har godt nok også betalt for det - er det pt. kr. 50 mio. plus en masse klausuler. De er samtidig en klub der kører med store underskud og det er vi ikke tilhængere af i AGF.
Hvis man jagter Brorson og havde Gretason i sigtekornet, så havde det da gjort en verden til forskel at have en af den i truppen i opstarten, med en plan om at give dem kampene mod Brøndby og Lyngby, og dermed kunne give Tingager lov til kun at spille europæisk. Og så kunne Kahl have hvilet, mens en ung fik hans plads.
Man kan godt jagte flere positioner og så acceptere at man ikke når det hele. CV lykkedes med de nemme, Anderson, Carstensen, Jørgensen og Jønsson, og det var da en start.
Selvfølgelig jagter man flere positioner på samme tid men der skal også gang i markedet. Ikke engang Olti Hyseni skiftede med det samme Nørgaard skiftede - det tog også tid. Det var vel den mest oplagte transfer vi har set.
Jeg gad godt du vendte den lidt om, så det ikke lyder som om du mener man ikke var blevet mester, hvis man havde hentet en forsvarsspiller i vinters.
Man lykkedes med at blive mester selvom man kun styrkede holdet med Knudsen i vinters. Det var fedt og mesterskabet kan ingen tage fra os. Nu står vi bare og mangler den forsvarsspiller der skulle have været integreret på holdet i foråret og heller ikke kom tidligt i vinduet.
Jeg havde gerne set vi var så økonomisk stærke, at vi havde hentet afløsere for både PM, Dalsgaard og Beijmo i vinters. Men der er vi bare ikke økonomisk - er det halvdelen af Fcm's budget og en trejdedel af Fck's budget vi har.
Desuden valgte klubben en anden strategi og den lykkedes (på den korte bane). Det giver jeg dem kredit for men det bider os bagi nu.
Spørgsmålet er vel også, om man ved et nederlag til Poznan havde hentet Rösler, eller det havde ventet til man havde sikret gruppespillet? Jeg tror man havde, men dette vindue har også været et med tilbageholdenhed.
Vi er alle med på at økonomien skal hænge sammen, også jeg. Men hvorfor melder alle klubbens repræsentanter så ud på den bombastiske vis. De er om nogen selv skyld i forventningerne er pumpet i vejret.
Jeg tror han har været et transfermål i længere tid, da man fandt ud af han røg på bænken. Men som skrevet, tror jeg også både han og især klubben, ville se hvad der var af muligheder i markedet. De var måske ikke så gode som de troede og derfor gik man med vores bud - som umiddelbart ligner en god pris for os.
Vi har pt. 28 spillere i truppen ifølge transfermarkt og derfor tror jeg ikke bare man kan køre på med nye lønninger. Lige om lidt betyder det (formentlig) 30 mand i truppen. Det ved jeg ikke om vi nogensinde har haft. Det lyder af rigtig mange og der bør snart nogen ud.
Spørgsmålet er måske som du er inde på - hvad har forventningerne været hos fans? Har du/i forventet vi gik ud og fyrede kr. 50-60-70-80-100 mio. af tidligt i transfervinduet eller? Har vi handlet for små kr. 30 mio. indtil videre og forlænget formentlig dyre aftaler med Kahl/Links (som så ikke har leveret derefter) samt holdt sammen på salgsemnerne.
Det er egentlig et sjovt studie i psykologi og hvordan tiderne vender. For et par år siden lød der nærmest ramaskrig omkring økonomien, når vi hentede et par spillere til 10-15 mio. og nu er det bare alt for lidt