Transfervindue Sommer 2026
Jeg synes det indtil videre er et ret dårligt eksekveret transfervindue fra cv. Det er næsten som om det er kommet bag på ham at vi skal spille mange kampe hurtigt og så kommer der lidt halve løsninger dryppende.Jeg er også ret undrende over timingen i noget af det her.
Jønsson venter man med at skrive kontrakt med, så han ikke kunne deltage i første træningskamp (han var på kontrakt i AEK, men det var Paddy og Beijmo også i AGF, men deltog i træning og kampe for deres nye hold).
Røsler ryger på bænken i Maj, og Malmø melder ud at de skal skære i budgettet. Han hentes to dage efter vi spiller en ekstremt slidt Tingager der går i stykker. Var den handel ikke mulig bare lidt før?
Vi bruger træningskampene på, at splitte vores ellers succesrige 10’ere ad, fordi den ene skal være angriber. Hvilket virker underligt at prøve, når man har set på ham hver dag i 3 år. Bogere som nu er vores 9’er og en spiller der er uskolet og spilles ind får bl.a kun et kvarter mod Viborg fordi Bech skal prøves. Det synes jeg har svækket os
Brorsson er udpræget bænkevarmer. Hvorfor er det helt umuligt, at hente ham tidligt i vinduet?
Jeg har svært ved at se den røde tråd i noget af det her. Når vi får så tæt et program, så skal der være mest mulig genkendelighed.