Transfervindue Sommer 2026
AGF-Vestegnen Emeritus
Experienced member
Hvis Transfermarkts analyser skal stå til troende, så er det godt nok en solid pengemaskine, som de har vævet sammen i Uldjylland. Farum er heller ikke helt skidt kørende, men dog sat til vægs af Herning/Ikast, når det kommer til realiserbare spillere med en fornuftig værdi. Først på tiendepladsen kommer der en ikke FC-spiller. Som til gengæld kan ro.
KB står på perronen og ser pengetoget futte af sted lige nu. En masse værdifulde spillere for klubben, men ingen diamanter, der kan indbringe det store.
Her er værdilisten for de øverste hold i Danmark:
(Alle beløb er angivet i euro og millioner kroner)
FCM 110,75
FCK 70,95
Brøndby 50,15
FCN: 46,85
AGF 33,93
Viborg FF 24,53
Silkeborg IF 18,63
OB 16,65
SønderjyskE 14,55
Randers FC 13,9
Lyngby Boldklub 12,18
AC Horsens 11,78

www.transfermarkt.com
Men så smutter jeg en tur ind på vores egen trups værdi. Og så fyrer jeg hele syv opgivende suk af. For det lader til, at Transfermarkt endnu ikke er helt stive i den gren af edb, hvor man kan validere og trykprøve indhentede data. Men med tanke på, at Tyskland fortsat lever i telefaxæraen, er Transfermarkt dog på sin vis undskyldt.
Personligt vil jeg i hvert fald ikke betale fire gange så meget for Nicolai Poulsen som for James Bogere. Jeg synes også, at Sebastian Jørgensen er mere værd end Tobias Mølgaard. Og sådan kunne jeg blive ved.
Er der nogen, der kan forklare mig, hvordan Transfermarkt indhenter og behandler data?
www.transfermarkt.com
KB står på perronen og ser pengetoget futte af sted lige nu. En masse værdifulde spillere for klubben, men ingen diamanter, der kan indbringe det store.
Her er værdilisten for de øverste hold i Danmark:
(Alle beløb er angivet i euro og millioner kroner)
FCM 110,75
FCK 70,95
Brøndby 50,15
FCN: 46,85
AGF 33,93
Viborg FF 24,53
Silkeborg IF 18,63
OB 16,65
SønderjyskE 14,55
Randers FC 13,9
Lyngby Boldklub 12,18
AC Horsens 11,78

Superliga - Top market values 26/27
This website contains statistics on the market values of the players from the Superliga, sorted by the highest market value.
Men så smutter jeg en tur ind på vores egen trups værdi. Og så fyrer jeg hele syv opgivende suk af. For det lader til, at Transfermarkt endnu ikke er helt stive i den gren af edb, hvor man kan validere og trykprøve indhentede data. Men med tanke på, at Tyskland fortsat lever i telefaxæraen, er Transfermarkt dog på sin vis undskyldt.
Personligt vil jeg i hvert fald ikke betale fire gange så meget for Nicolai Poulsen som for James Bogere. Jeg synes også, at Sebastian Jørgensen er mere værd end Tobias Mølgaard. Og sådan kunne jeg blive ved.
Er der nogen, der kan forklare mig, hvordan Transfermarkt indhenter og behandler data?
Aarhus GF - Club profile
All information about Aarhus GF (Superliga) ➤ current squad with market values ➤ transfers ➤ rumours ➤ player stats ➤ fixtures ➤ news