Nu bliver det i transfertråden, da CV har en del pointer som er særdeles relevante.
VM-dominoeffekt kan påvirke AGF's transfervindue.
For de transferhungrende fans, tænker jeg den bør være obligatorisk læsning

Måske mest for at afstemme forventninger
Han mener de har mere styr på det, end alle mulige andre
Og mener det kan de igen bedst vurdere
Lidt som jeg havde forventet mener CV også, at der sikkert er nogle der vokser, når andre forsvinder fra klubben.
Han siger også ambitionen stadig er de skal være klar til udfordringerne den 21/22 juni og ambitionen er, at man skal komme styrket ud af vinduet. Dertil de sædvanlige meldinger om, at med klubbens plads i fødekæden begynder spillere/klubber først at rykke senere i vinduet.