Transfervindue Sommer 2026
Det kommer an på hvad jeg skal indregne - indtil videre er der folk som mener Arnstad var for god og bliver solgt, Bech scorede mange mål og bliver solgt, Yakob har kun et år tilbage af kontrakten og skal sælges, Links bliver solgt selvom prisen ikke kan dække den sportslige værdi han har.......................
Jeg tror ikke alle de salg sker men der vil sikkert ske noget.
Det næste er så hvad man kan indregne på ind-siden.
Men vi skal da i top 6 og vi skal helst også op og kæmpe om medaljer. Det hele bliver, alt andet lige, lidt sværere når vi går i CL gruppespil