Mon ikke CV er interesseret her. Og AGF har ret gode erfaringer med norske spillere og har vel en mindre norsk koloni. AGF har også øget sin attraktionsværdi væsentligt med placeringer i liga og pokal samt mulighed for europæisk gruppespil plus fantastisk faciliteter og nyt stadion på vej.
Lind har svaret på et spørgsmål fra en lokaljournalist, han har ikke udsendt en pressemeddelelse. Det er nok snarere udtryk for en følelse end en gennemtænkt mediestrategi.
Det har du bestemt nok ret i, han virker også en kende (for) følelsesladet. Han har har virkelig også sagt nogle dumme ting på TV. Den med Duelund var helt off
Nu hvor Morten Hjulmand åbenbart er bekræftet til Atletico Madrid, har Sporting ifølge min normalt velunderrettede portugisiske ven, kastet et bekymrende alvorligt blik på Arnstad. Sporting frygter os åbenbart på samme måde som FCK gør, og går efter devisen "if you cant beat them, buy them"
Nu hvor Morten Hjulmand åbenbart er bekræftet til Atletico Madrid, har Sporting ifølge min normalt velunderrettede portugisiske ven, kastet et bekymrende alvorligt blik på Arnstad. Sporting frygter os åbenbart på samme måde som FCK gør, og går efter devisen "if you cant beat them, buy them"
Det fedeste ville være, hvis han kom retur og bombede løs som AGFs 9'er.
Men der er så mange sats og investeringer der skal foretages og derfor må der prioriteres benhårdt.
Der skal satses og investeres i de unge. Det giver ikke mening med et long-shot ved siden af. Men Badji er for god til at betale for at smutte. En aftale med videresalgsklausul giver mest mening.
Oprydning og fokus i AGF og nogen andre der tager arbejdet med at få Badji på ret køl og som deler en evt gevinst hvis det lykkes.
Det er mennesker og følelser. De kontakte ord og grovkornet humor er fordi stringens er en fordel og man kan lige så godt grine som græde.
Arnstad er 22. 23 til September, stadig et par år tilbage på kontrakt i agf.
Hvis han og agf gør det godt i Europa tænker jeg ikke 10mio eur er usandsynlig eller mere for den sags skyld…
Fair hvis man har lovet han et skifte, men brænder han banen af, ka jeg godt se ham blive skudt af for lidt mere.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.