New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 244K
Personligt er jeg blevet lidt lun på Tobias Lauritsen.

Transferfri og har nok andre bejlere på størres addresser...men kunne være fremragende arvtager for PM
Mon ikke CV er interesseret her. Og AGF har ret gode erfaringer med norske spillere og har vel en mindre norsk koloni. AGF har også øget sin attraktionsværdi væsentligt med placeringer i liga og pokal samt mulighed for europæisk gruppespil plus fantastisk faciliteter og nyt stadion på vej.

Lind har svaret på et spørgsmål fra en lokaljournalist, han har ikke udsendt en pressemeddelelse. Det er nok snarere udtryk for en følelse end en gennemtænkt mediestrategi.
Det har du bestemt nok ret i, han virker også en kende (for) følelsesladet. Han har har virkelig også sagt nogle dumme ting på TV. Den med Duelund var helt off

Nu hvor Morten Hjulmand åbenbart er bekræftet til Atletico Madrid, har Sporting ifølge min normalt velunderrettede portugisiske ven, kastet et bekymrende alvorligt blik på Arnstad. Sporting frygter os åbenbart på samme måde som FCK gør, og går efter devisen "if you cant beat them, buy them"
Jeg læste godt om Sportings interesse, som jeg læste det var det enten ham eller Silas Andersen til 6’eren.

Men lad os se

Latest posts

Back