Jo, det havde været fedt at få på plads, hvis det altså er den sidste kamp, så jeg kan sige farvel til fansene. Men lige nu kan jeg ikke sige hvilken vej, det går, siger Eric Kahl.
Men det positive er vel, at der tilsyneladende er dialog med alle spillerne, så der er i hvert fald ingen, der har fået et helt uimodståeligt tilbud fra udlandet.
Det lyder fornuftigt, absolut. Eneste tvivl kunne være Hamza. Det lyder som om, han ikke er langt at have niveauet til at få spilletid, og så påstås det jo, at han kan dække adskillige positioner (også i forsvarskæden). Han KUNNE godt ende med at være en god mulighed i suppetruppen.
Kahl er der ikke mange meldinger om, han virker lidt mindre medievant, så det er vanskeligt at vide hvor han er. Men når CV kikker på Ganchas i Silkeborg, og Igor Drapinski i Piast Gliwice, så kunne det godt tyde på et farvel til Kahl.
Det er lidt som om Kahl nærmest altid går under radaren. Han får ikke den store bevågenhed fra fans og journalister.
Jeg syntes han er blevet virkelig virkelig god i denne sæson og stærkt medvirkende til hvordan det er gået. Tidligere har han måske haft flere svipsere men de er stort set væk (han har dog ofte fået hug af egne fans også for situationer som jeg måske ikke mener han var ensidigt skyld i). Han er dygtig til at placere sig (som oftest) og så er han vigtig for vores spil fremad med bolden. Nøj hvor jeg ønsker vi forlænger med ham
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.