New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 75K
Transfervindue Sommer 2026
Samtidig har han tidligere imponeret voldsomt i Superligaen. I 20/21 lavede han 11 mål og 9 assists. Det er det samme antal ‘målinvolveringer’ som PM sidste år. Året efter, da SIF sluttede fjerdesidst, lavede han 6mål og to assists for et bundhold.

SEB er en relationsspiller og det kræver en del spilletid før de relationer sidder i skabet. Derudover er han en glimrende presspiller og så er han, som du redegør for en spiller med et slutprodukt.
Der har været meget værre forlængelser end en til Seb og jeg tror også, det spiller ind, CV meget gerne vil beholde så meget kontinuitet som muligt, når vi nok får et vindue, hvor nogen bliver solgt, andre bliver ikke forlænget eller selv vil noget andet.

Det er muligt at JP ser potentiale, der kan forløses og Jørgensen har været en lille smule bedre i foråret, men synes godt at det stadig er meget undervældende.

Han er reelt ikke en trussel for Bech og Arnstad og det burde han være for at vi skulle satse på ham.
Igen, så er der jo i en trup også det man populært, kan kalde trupspillere. Spillere hvor man ved hvad man får, og som er til rådighed hver kamp osv.

Er han bedre end Bech og Arnstad, nej for så havde han startet. Har han et højere bundniveau end f.eks Tommi, ja det mener jeg han har.

Jeg synes der er mange i truppen der ikke er en reel trussel mht spilletid. Hedenstad, Mølgaard, Jensen-Abbew f.eks

Prisen skræmmer mig ikke, Gyamfi har vel taget 2% af vores sportslige budget i år, og måske endda mere fordi vi ikke ved hvor meget af lønnen Esbjerg tager.

SEB er en relationsspiller og det kræver en del spilletid før de relationer sidder i skabet. Derudover er han en glimrende presspiller og så er han, som du redegør for en spiller med et slutprodukt.
Der har været meget værre forlængelser end en til Seb og jeg tror også, det spiller ind, CV meget gerne vil beholde så meget kontinuitet som muligt, når vi nok får et vindue, hvor nogen bliver solgt, andre bliver ikke forlænget eller selv vil noget andet.
Jeg er meget enig, men jeg tænker også prisen er lidt afgørende. Lige nu skal han værdisættes som en trupspiller.

Jeg er meget enig, men jeg tænker også prisen er lidt afgørende. Lige nu skal han værdisættes som en trupspiller.
Jeg tror vi skal vænne os til, at prisen er lidt “ligegyldig” - alt er bare dyrt. Der findes ikke gratis spillere længere.

Vores akademi koster 25 millioner årligt, så i den nuværende trup koster Emmery og Tommi 12 millioner, så at sige. Bogere og Haugstrup næste sæson det samme.

Gyamfi brugte vi 10 millioner på.

Igen, så er der jo i en trup også det man populært, kan kalde trupspillere. Spillere hvor man ved hvad man får, og som er til rådighed hver kamp osv.

Er han bedre end Bech og Arnstad, nej for så havde han startet. Har han et højere bundniveau end f.eks Tommi, ja det mener jeg han har.

Jeg synes der er mange i truppen der ikke er en reel trussel mht spilletid. Hedenstad, Mølgaard, Jensen-Abbew f.eks

Prisen skræmmer mig ikke, Gyamfi har vel taget 2% af vores sportslige budget i år, og måske endda mere fordi vi ikke ved hvor meget af lønnen Esbjerg tager.

Men hvorfor købe til bredden? Og benchmarke mod en hidtil meget kikset investering?

Derudover skal løn og manglende videresalgspotentiale også tænkes ind i økonomien.

Jørgensen er formentligt dyrere end f.eks. Gyamfi samlet set.

Jeg glemmer sgu altid, at vi stadig har Gyamfi på lønningslisten. Ikke en imponerende sæson han har haft i Esbjerg. Er han skadet eller bare ikke god nok? Han har ikke været i truppen hele foråret og ingen spilletid i ligaen siden November. Interessant hvad der skal ske med ham til sommer.
Han har været skadet utroligt længe...

Men hvorfor købe til bredden? Og benchmarke mod en hidtil meget kikset investering?

Derudover skal løn og manglende videresalgspotentiale også tænkes ind i økonomien.

Jørgensen er formentligt dyrere end f.eks. Gyamfi samlet set.
Fordi jeg ikke tror vores økonomi kan bære, at vi f.eks beholder Arnstad og Bech og henter Robert i FCK.

Arnstad og Bech, hvis de smutter, skal erstattes bedst muligt. Men jeg tror ikke vi har pengene - eller ønsker at bruge dem - på at være tre profiler på det niveau til to pladser.

Se hvor tynde vi er på wingback f.eks.

Jeg er med på at vi burde statse anderledes

Latest posts

Back