New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 73K
Transfervindue Sommer 2026
Er det ægte rygter, eller noget du håber?

Jeg er rimelig indifferent overfor Sebastian Jørgensen. Jeg synes fortsat ikke, han har imponeret synderligt. Men jeg kan godt finde det i mig at stole på CV og JP og give ham chancen for at bevise sig, evt. i kølvandet på et salg af Bech og/eller Arnstad.

I forhold til Kahl og Beijmo, så er min position hvis jeg SKAL vælge, så er håber jeg faktisk at det er Kahl, der forlænger. Det er der blevet redegjort for.
Det tager intet fra, at jeg synes Beijmo er voldsomt vigtig både fodboldmæssigt og for kulturen i truppen.
Ægte :-)

Men ingen garanti

Nå, skal vi ikke prøve og tænke på noget andet en guld og mesterskabskamp?

Har sgu lige lidt rygter som måske kan få tankerne hen mod næste sæsons hvert fald :-)

1. Carstensen kommer til og ske (ikke så overaskende)
2. Der arbejdes også på en permanent aftale til Sebastian Jørgensen
3. Både Kahl og Beijmo skulle have tilkendegivet, at de forlænger ved Mesterskab. Dog vil planen stadig være et skifte til Vinter
4. Beijmo overvejer og forlænge uanset hvordan det ender d 17. maj

Jeg har ogås hørt 1-2 og 3... Men det er sådan lidt løst.

Det gode ved 3 vil være at man også kunne få mønter på dem :)

Enig i at det er i overkanten, men vi kender heller ikke truppen til efteråret. NP kan blive opereret og være ude 3-4 måneder, Yakob kan blive solgt, Solbakken er stadig ikke kampklar og Haugstrup kan blive udlejet i stedet (umiddelbart lyder det til at Hamza har vist mere på U-19 end Haugstrup).

Og det er jo en plads med en del slitage og behov for udskiftninger, så kan ikke se os have mindre end fem spillere i truppen, hvoraf 1-2 bør være talenter.
Når jeg skriver Yakobs afløser er det ud fra den overbevisning at han skal sælges til sommer for at få lidt i kassen for ham med udløb om et år.

2 har jeg også hørt og kan tilføje, JP er begejstret for SEB men der har angiveligt været nogle ikke sportslige årsager til, han ikke har fået så meget spilletid.

Han har sgu spillet sig nærmere spilletid i foråret - og jo vist bedre takter.
Lad ham gerne få karriens andet gennembrud hos os - men skal jo nok ikke vvære en 5-års?

Latest posts

Back