For det første synes jeg, at det er to forskellige cases - Franculino ligner pis, når han bevæger sig, og skulle imo slet ikke være klarmeldt så tidligt. Jeg ser deres brug af ham som desperation langt mere end fornuft. Han er jo stadig bundet ind i gips og har en topfart på 14. Han er jo ikke klar??
Og det er jo ikke fordi, jeg ikke forstår, hvad du skriver i dit argument om timing og tætpakkede programmer, men ikke desto mindre synes jeg jo egentlig det er lidt selvmodsigende, for det gør det til et endnu mere nødvendigt onde at få ham i omdrejninger igen, når vi ikke har bredere trup end vi har. Synes jeg.
Det er glimrende at have forskellige syn på tingene, men min forundring består stadig. Jeg synes han er blevet marginaliseret mere end han burde, og dét får mig til at stille spørgsmålstegn ved hans reelle holdbarhed.
I skal jo for pokker læse, at jeg kun ønsker ham endnu hurtigere tilbage, fordi jeg mener, hvad end usikkerheder det havde kostet os, havde paid off til den afgørende fase af slutspillet. Vi har brug for ham i kampform, for i kampform er han helt utrolig vigtig, ja.
Når han ikke bliver brugt mere, så bekymrer det mig for hans fremtidige driftssikkerhed. Det gør det.
Sikke en hvepserede jeg fik stukket hånden ind i
@Nizzleroy jeg er 100% enig i din første bemærkning, og Dalsgaard har stille og roligt bevæget sig ind som min personlige Årets Spiller, fordi han har været så utroligt solid, mens andre har toppet og er blegnet lidt igen. Han har været mere, end vi kunne forvente os af ham.
Hvis vi synes, det her slutspil har været lidt undervældende, så tror jeg, vi havde været på røven uden Dalsgaard.
Men, og det er et stort men, vi havde jo lige præcis ligaens iøjnefaldende bedste defensiv i efteråret, da bagkæden hed Kahl, Tingager, Dalsgaard, så jeg forstår ikke dit forslag om, at "
eftersom vi kun kun kan have én af de to på banen af gangen, så er det svært at smide Tingager ind".? De to spillede netop sammen, da vi var bedst.
Og samtidig gjorde det Beijmo til en spiller, som gjorde livet frygteligt svært for samtlige modstandere fra sin HWB.
Nu kører vi et eller andet show med Links på højre og Andersen/Emmery på venstre, hvori der ligger en eller anden mængde kompromiser, og selvom de isoleret set løser deres opgaver godt det meste af tiden, så får vi ikke de samme opspilsmuligheder, som i efteråret, hvor vi gjorde ondt på alle.
Jeg synes vi er løbet ind i så mange kompromiser, at vi nogle gange spiller os selv dårligere, end vi behøver at være, og det starter bagfra, hvor jeg savner en større villighed, til at "samle gutterne igen". Deraf mit spørgsmål ved Tingagers fremtidige vigtighed/pålidelighed. Men hvad fanden ved jeg - jeg er bare sofatræner.