New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 11K
  • Views Views: Views 715K
Junior Brumado var på min radar dengang han var udlejet til SIF. Han er en dygtig spiller, men dels sælger FCM næppe til os til en rimelig pris, til sommer dels skræmmer skaderne hvis man skulle lægge store penge for ham.
Han er transferfri til vinter, så med mindre fcm forlænger, så har de ingenting at sige, hvis CV indleder forhandlinger med ham til sommer.

Junior Brumado var på min radar dengang han var udlejet til SIF. Han er en dygtig spiller, men dels sælger FCM næppe til os til en rimelig pris, til sommer dels skræmmer skaderne hvis man skulle lægge store penge for ham.
Måske skulle AGF også på forhånd sige at de ikke vil handle med FCM, hvis de har den mindste mistanke om at de lavede proformabud på Bech, i samarbejde med Ørgaard som agent på kant med reglerne og Farzam der villigt plantede løgne i medierne… Man kunne måske frygte at Brumado kunne indgå i en Bech-handel, men han kan jo nok også komme et mere interessant sted hen, så det er mest hvis han simpelthen ikke vil til udlandet igen og så er der ikke så mange muligheder for for alvor at øge lønnen.

Jeg ved ikke om Brumado kunne være interessant isoleret set. Vi kunne måske godt bruge ham lige nu, men jeg er ikke overbevist om at han kan tage over fra PM og der er nok begrænset udviklings- og salgspotentiale.

Han er transferfri til vinter, så med mindre fcm forlænger, så har de ingenting at sige, hvis CV indleder forhandlinger med ham til sommer.
Så skal man satse på at PM fortsætter og vi ikke har behov for en anden før til næste vinter. PM må gerne fortsætte næste sæson, men forhåbentlig bliver det så i en periode hvor der er en anden der tager over fra sommer eller i det mindste i løbet af efteråret. Jeg synes i hvert fald Brumado er en noget skuffende løsning hvis det oven i købet er en vi er villig til at vente helt til vinter på.

• Like
Reactions: fsc
Men hvad vil krejlerne på Heden kræve, hvis de skal slippe ham et halvt år før kontraktudløb til AGF?

Jeg tvivler på den handel bliver billig. Det er vel som med Adamsen og en sælgende klub som hellere vil vægte sportsligt end økonomisk.

Jeg er helt overbevist om, at beløbet ligger over 1 mio €. Husk at AGF i sin tid endte med at give 2,5 mio kr. for en 36 årig reservemålmand.

Jeg mener ikke, at Brumado vil være det værd for os, som i langt højere grad skal hente en første angriber der er klar hver gang - ikke en spændende spiller, som vi kan regne med 80 % af tiden som reserve.

Jeg er helt overbevist om, at beløbet ligger over 1 mio €. Husk at AGF i sin tid endte med at give 2,5 mio kr. for en 36 årig reservemålmand.

Jeg mener ikke, at Brumado vil være det værd for os, som i langt højere grad skal hente en første angriber der er klar hver gang - ikke en spændende spiller, som vi kan regne med 80 % af tiden som reserve.

Jeg er helt enig og det var egentlig baggrunden for jeg spurgte ind til hans skadeshistorik. Den er ikke videre betryggende.

Jeg vil helst have spillere som er i stand til at levere på banen. Selvom det (måske) ikke kan opgøres på formel om de bliver skadet igen, så syntes jeg der er en tendens hos nogle til ofte at være ude og den tendens fortsætter.

Junior har for store muskulære problemer.
det er klassisk at se en type som ham, på godt og ondt...han er bragende stærk i kroppen og med hovedet, holder folk væk og sparker godt og hårdt. Modsat er sådan en krop ofte én, der ses med markante muskelskader grundet bygning og spillestil.
Jeg ville være varsom.

Junior har for store muskulære problemer.
det er klassisk at se en type som ham, på godt og ondt...han er bragende stærk i kroppen og med hovedet, holder folk væk og sparker godt og hårdt. Modsat er sådan en krop ofte én, der ses med markante muskelskader grundet bygning og spillestil.
Jeg ville være varsom.
Transfermarkt har ikke skader med fra tiden før FCM, men en hurtig søgning nævner en måned ude med en muskelskade og noget med et ødem. Det er oplagt der kunne have været lidt problemer førhen også, der har hæmmet hans udvikling, så han overhovedet er endt i Danmark. Havde det nu været på det tidspunkt hvor FCM hentede ham kunne jeg også se en mere interessant ‘case’ i muligheden for at hjælpe ham over de problemer og få rigtig gang i karrieren, men nu ligner han lidt en spiller der pga fysikken aldrig helt når så langt som talentet ellers kunne række til.

Kunne vi ikke bare lække, at han glæder sig til at spille for agf og har sagt ja?

Jeg har hørt fra flere kilder, at det er sandt. Og den agent, der har forhandlet det på plads er BSN. Selvom han ikke er agent for Brumado.

Kunne vi ikke bare lække, at han glæder sig til at spille for agf og har sagt ja?

Jeg har hørt fra flere kilder, at det er sandt. Og den agent, der har forhandlet det på plads er BSN. Selvom han ikke er agent for Brumado.
@Farzamlystløgner82 - Brumados agent hedder Frank Heskjær, og han har angiveligt lavet noget af en lokumsaftale med Ørgaard, der er dobbeltagent for FCM og en hel masse andet. Den er god nok. Brumado skifter til AGF næste måned. På dispensation. Helt ekstraordinært. Godkendt af UEFA. Det er også en historie i sig selv. Du har dem begge solo. På æresord. Men du skal skrive det i dag. Ellers giver vi rub og stub til Michael Qureshi. Skynd dig. Og der er ikke tid til at tjekke kilder. Men hvorfor også bruge tid på det?

Stor udskiftning til sommer har dog helt tiden været forventet, når vi åbenlyst har valgt at holde fast i en del spillere med udløb og har en del spillere tæt på pensionen.

Og ja så er der også det positive med salgbare profiler (Arnstad fx).

åh jo - men hvis det så pludselig bliver uden Links, AJ og Carstensen - så er det jo 3 ekstra.

Latest posts

Back