New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 9K
  • Views Views: Views 585K
Transfervindue Sommer 2026
Det er helt fair at være bekymret og negativ stemt for en transfer, man kan sige det endda er positivt da chancen for at den spiller overrasker positivt dermed er større. Jeg tror at som spiller må det være nemmere at skulle vise fans at de tager fejl, kontra at de har ret når der er høje forventninger.

Jeg husker da Knudsen blev officiel, der var rigtig mange herinde ikke positive for den transfer, nu er han vel en af de første på holdkortet. Spændende bliver det med Brorsson, hvis den da ender med at blive officiel.
Jeg var ekstremt positiv overfor Knudsen, omend han var bedre end jeg husker ham.

Jeg er egentlig okay tilfreds med ham Brorsson. Jeg synes bare han ligner en spiller der har været god på et hold der blev 9,9, og 10 i Sverige og så udpræget reserve på et Setie A bundhold og en Serie B tophold. De manglende minutter de sidste 2 år betyder også et efterslæb førend han er tilbage hans topniveau - som hidtil har været til et bund-, måske midterhold i Sverige.

Og det skal være spillere som leverer minutter på banen og ikke bare bredde som jeg hørte det.
Ja og før Poznan var de spillere man var interesseret i, ikke nogle der ville skrive på det tidspunkt - uanset hvor man penge man viftede med.

Der er ganske opløftende nyt.

Jeg har ekstremt svært ved, at se Brorsson passe i den kategori, men det løser sig nok når vi ser ham spille

Ja og før Poznan var de spillere man var interesseret i, ikke nogle der ville skrive på det tidspunkt - uanset hvor man penge man viftede med.

Der er ganske opløftende nyt.

Jeg har ekstremt svært ved, at se Brorsson passe i den kategori, men det løser sig nok når vi ser ham spille

Du virker i det hele taget ikke som en fan af CV, der henter for dårlige spillere og alt for sent😉
Han har stadig lidt snor ved mig, efter han skiftede træner og skaffede et mesterskab på de første 16 måneder i klubben👏

Last edited:
Du virker i det hele taget ikke som en fan af CV, der henter for dårlige spillere og alt for sent😉
Han har stadig lidt snor ved mig, efter han skiftede træner og skaffede et mesterskab på de første 16 måneder i klubben👏
Hvilke spillere har jeg ikke rost?

EDIT: Men ser man på ambitionen fra CV i Maj, før vi skulle spille disse kampe, så synes jeg ikke helt han er kommet i mål, det vedkender jeg gerne. Men jeg kan ikke huske én spiller jeg ikke har synes godt om, selv Anderson og Jønsson som de fleste helst så vi ikke hentede.

CV i Tipsbladet i Maj

Den her gruppe er virkelig stærk, og det kunne måske være en god test af vores eget system nu at se, om vi kan holde så meget som muligt sammen nu og så se, om vi kan supplere med spillere, som kunne hjælpe os det stykke, der trods alt er at komme ind i et europæisk gruppespil.

Er det at vise mistillid, at være bekymret over en middelalderen forsvarsspiller med et CV der ikke skriger, som en forstærkning for et mesterhold?
Og hvorfor er det egentlig værre at være kritisk overfor ham end at være positiv over Rosler som nærmest ingen herinde kendte til?
Så absolut ikke mistillid at være nysgerrig på spillere, og forundret over et CV.

Mange af de ting der blev pointeret og virkede til, at være prioriteret med Røsler, er ikke ting som man kan sætte flueben ved med Brorsson.

Latest posts

Back