Sporer jeg en vis optimisme og ændring i tilgangen til talenter

Det lyder godt de ikke bare skal ses som en risiko men der er basis for de kan udvikle sig og klubben vinde på det over tid
Der tror jeg også CV er og man er villig til at gå lidt længere for de rigtige. Som du selv skriver, det har vi gjort det før.
Jeg er stadig overbevist om det er markedet som har givet udfordringer, der har ikke været nok handler og spillere/klubber som ville åbne for ballet. Det ser ud til det begynder at rulle rundt om, i hvert fald når man ser på rygter mv. Vores problem er bare, at der ikke rigtig kommer nogen rygter om AGF som der gjorde tidligere. Til gengæld vælter det rundt med rygter om Fck og den ene og anden spiller.
Vi bør stadig adressere angriberen og den højre CB (medmindre JP mener Callø har vundet den og de andre er backups men det tror jeg ikke). Der er også lidt med Tingager og Kahls positioner som mangler backup. Nu leverede Storch rigtig fint men umiddelbart vil jeg mene det er for tidligt for ham - men det er godt nok svært at vurdere ud fra de få minutter. Afhængig af NP og Solbakken er det vel lige før, at vi også kunne bruge der. Der er nok at se til for CV og han mener nok mindre kan gøre det men de først nævnte pladser bør der ske noget på.
Udover det har CV også en opgave i at rydde op i dem som vi ikke vil satse på. Det er nok også en svær opgave men der er ingen grund til, at have f.eks. en Badji til at gå rundt.