New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 543
  • Views Views: Views 31K
Måske bliver Adamsen også blødgjort. Og når Randers stjæler BIFs tur i europa kommende sæson, vil han måske gerne til AGF.

så Lind og Adamsen ind. Grønbæk ind for Bech, og en kvali-løsning ind for Arnie. Yakob til Østen og sikret pension, krea-midt ind i stedet (ham der Østenstierne eller hvad han hedder). Links får lovning på statsborgerskab og bliver. Carstensen på kontrakt (men ikke til vanvittig løn).

Forlængelse med Kahl og afsked med Beijmo (desværre), PM, Badji, Serra og Gyamfi. Lejeaftale til Tchamche. JJA afsked.

Dalsgaard ... ... Mølgaard ... ..., Jacob Andersen ... ... tjaeh. Det afhænger af system osv, inkl spilletid i resten af foråret.

Jeg synes ikke Andersens status skal afhænge af spilletid i resten af foråret.

Han er lige kommet tilbage til kamp efter 394 dage, så i min optik burde han som minimum også få efteråret med til at bevise han er tilbage for fuld skrue.

Det er nok semantik, der skiller os. Vi aner ikke hvor han står. Hvis man stadig ikke gør til sommer, kan man blive nødt til at gardere sig, mens man venter på afklaring.

Både Mølgaard og Andersen har kontrakt ud over sæsonen, så de bliver sikkert i klubben, spørgsmålet er, om man regner dem som en af de 15-16 spillere der kan starte, eller ej (og det kan ændres løbende)

Jeg kunne godt se os gå efter Wahid Faghir til sommer, når Vejle forventeligt rykker ned - hvis vi ikke kan lande den etablerede angriber.

Scenariet vil være, at vi forlænger med PM og henter Faghir som den unge udfordrer - i det scenarie indgår selvfølgelig også, at ST udlejes, at Borgere endnu ikke er klar og at Badji bliver solgt.

Faghir har tidligere scoret relativt pænt med mål. Han er stor og stærkt og har alderen med sig. Han har vist været plaget af skader, men den del har vi jo ret godt styr på at få bugt med.

Jeg kunne godt se os gå efter Wahid Faghir til sommer, når Vejle forventeligt rykker ned - hvis vi ikke kan lande den etablerede angriber.

Scenariet vil være, at vi forlænger med PM og henter Faghir som den unge udfordrer - i det scenarie indgår selvfølgelig også, at ST udlejes, at Borgere endnu ikke er klar og at Badji bliver solgt.

Faghir har tidligere scoret relativt pænt med mål. Han er stor og stærkt og har alderen med sig. Han har vist været plaget af skader, men den del har vi jo ret godt styr på at få bugt med.

Hvor mange år er det siden han har vist bare lidt?

Vi ender minimum som nummer 2, jeg håber da virkelig CV går efter spillere som kan forstærke os, og ikke en spiller, som ikke spiller, for en nedrykkere klub.

Det kan jeg slet ikke se. Han har været kampklar i 9 ud af 22 kampe og scoret 1 mål i denne sæson.

Før har det været meget blandet succes i næst- og tredjebedste række i Tyskland.

Det kan jeg slet ikke se. Han har været kampklar i 9 ud af 22 kampe og scoret 1 mål i denne sæson.

Før har det været meget blandet succes i næst- og tredjebedste række i Tyskland.
Jeg har ikke styr på Fagir og hvad han står for. Men der skal være en afløser for PM og Bech, og formentlig for Jørgensen. Så en starter til begge positioner, og 1-2 alternativer, når Jørgensen sendes retur og Serra, Badji og Gyamfi søges afhændet.

PM kan godt være reserven som 9'er, men det tror jeg bare ikke bliver en lykkelig løsning.

Det ville udløse kæmpe lettelse i Vejle og omegn, hvor man anser det for en fejltagelse af historiske dimensioner, at Faghir overhovedet fik en kontrakt. Han er tung, udisciplineret og for det meste skadet, er skudsmålet.

Jeg vil hellere have en skadet Badji end Faghir 😉

Last edited:
Vildere ting er sket end at han udvikler sig til en top superligaangriber. Men det kræver at han holder sig skadesfri i en længere periode og det har han indtil videre haft utroligt svært ved. Så det er ikke et sats vi skal tage i den position vi er i.
Meget enig.

Jeg kan sagtens se potentialet (stadigvæk) og al snakken om attitude og form er i mine øjne en konsekvens af en spiller der næsten altid er på tilbage fra en skade. Så ser man ofte tung og lad ud.

Pga skaderne er det mere en chance som en klub som VB kan tage.

Meget enig.

Jeg kan sagtens se potentialet (stadigvæk) og al snakken om attitude og form er i mine øjne en konsekvens af en spiller der næsten altid er på tilbage fra en skade. Så ser man ofte tung og lad ud.

Pga skaderne er det mere en chance som en klub som VB kan tage.
Selvfølgelig kan han satdig slå igennem, men som jeg ser det så er han også en af dem der blev solgt på potentiale og sin ungdomstid (hvor han var ekstrem god)

Da han blev solgt i sin tid, der var det på 6 mål i 26 kampe, og så 2 mål i 7 kampe i starten af den sæson han blev solgt.

Selvfølgelig kan han satdig slå igennem, men som jeg ser det så er han også en af dem der blev solgt på potentiale og sin ungdomstid (hvor han var ekstrem god)

Da han blev solgt i sin tid, der var det på 6 mål i 26 kampe, og så 2 mål i 7 kampe i starten af den sæson han blev solgt.
Ja, han så ekstremt spændende ud, da han slog igennem. Som en kommende dansk Zlatan. Men altid svært at vide med de talenter, der ikke slår igennem. Er det skader, noget mentalt, manglende modenhed e.lign, der er skyld i det - eller var talentet bare ikke større. Men som sagt, synes jeg ikke vi er i en position, hvor vi er dem som skal jagte den lille chance der er for at han kan blive forløst.

Ikke enig. Han er - formentlig - en has-been, det er længe siden han har vist noget som helst, virker til at have dårlig attitude og ikke får passet sin fysik, samt mere skadet end godt er.

Det kommende transfervindue bliver klart vores bedst salgsmæssige nogensinde
Ja, hvis vi slipper Arnstad, Bech, Yakob, Links (og måske Beijmo og Dalsgaard), så kommer der godt nok nogle penge i kassen og frigjort nogle lønkroner til nye spillere.

Forhåbentlig betyder det, at der kommer meget spilletid til Emmery, Kristjansson, Sebastian Jørgensen, James og måske Jacob Andersen, men vi kommer så også til at bruge massivt mange penge på en ny offensiv midtbane, en 9'er, en 10'er, en wingback og måske en midterforsvarer. Måske fem ret store profiler i ét vindue. Det bliver vildt.

Ja, hvis vi slipper Arnstad, Bech, Yakob, Links (og måske Beijmo og Dalsgaard), så kommer der godt nok nogle penge i kassen og frigjort nogle lønkroner til nye spillere.

Forhåbentlig betyder det, at der kommer meget spilletid til Emmery, Kristjansson, Sebastian Jørgensen, James og måske Jacob Andersen, men vi kommer så også til at bruge massivt mange penge på en ny offensiv midtbane, en 9'er, en 10'er, en wingback og måske en midterforsvarer. Måske fem ret store profiler i ét vindue. Det bliver vildt.
Beijmo især, men også dalsgaard skal bare holdes på hvis muligt, vi får ikke noget bedre for de penge vi betaler dem. ikke frigjorte lønkroner, men trøstepremier over at profiler er smuttet ved kontraktudløb

Latest posts

Back