New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 290K
Transfervindue Sommer 2026
Vi er nødt til at give vores spillere de muligheder, når de har givet så meget til klubben. Der er for mig at se ikke nogen reelle alternativer.

I øvrigt er det stadig en rigtig god start 11’er, vi har kørende, hvis vi mister Links - før vi henter 4-5 virkelig stærke nye spillere.

Hedenstad/Hansen
Callø - Tingager - Kahl
Carstensen - Knudsen - Yakob - Emmery
Jørgensen - Bech - Arnstad
Men det skal virkelig også hentes med en sikker hånd. Vi har ikke brug for mange fejlskud

Helt klart. Pointen er bare, at vi er tæt på at have et top 3 hold, før CV overhovedet er kravlet ud af sengen. Hvis Emmery bare lægger 2% oveni sin afslutning på foråret, så er den offensiv jo super stærk.
Hmm. Ja. Måske en top 4-5 opstilling. Jeg synes virkelig man skal holde øje med FCN og BIF i denne sæson.

Den skal nok principielt korrigeres for Carstensen. Derudover synes jeg det er svært at vide om AJ eller Callø er forrest i forsvaret.

Og så er det ikke meget “hold” tilbage. Solbakken på den centrale, Andersen på højre wingback. Tommi på en 10’er. Serra på toppen. Og så den af AJ og Callø der ikke starter. Og så Polle til midten når han engang ikke er skadet.

De første 3 markante forstærkninger er alene erstatninger af Beijmo, Mortensen og Dalsgaard før end vi begynder at gøre holdet stærkere

• Like
Reactions: cph
Helt klart. Pointen er bare, at vi er tæt på at have et top 3 hold, før CV overhovedet er kravlet ud af sengen. Hvis Emmery bare lægger 2% oveni sin afslutning på foråret, så er den offensiv jo super stærk.
Jeg er enig i der er et stærkt fundament. Med erstatning af Beijmo og PM, kan Tingager erstatte Dalsgaard. Så har man basalt set guldformationen - men det kræver også to ind med niveau.

Når man ser ind i efteråret kan man tage udgangspunkt i hvad de spillere man har, allerede har leveret. Men man skal også tage højde for mulige skader og karantæner. Og så væsentligt flere kampe.

Latest posts

Back