New posts

Transfervindue Sommer 2024

• Thread starter Thread starter TLassen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 463K
Meget kan self ske de sidste par dage, men med de ting der ryger ud fra FCN, BIF og FCK disse dage, så tænker jeg bestemt ikke, at de ligefrem bliver sværere at konkurrere med i denne sæson.
Ah, der kommer jo også en del ind og de henter fint med point i denne fase med indspilning af nye ansigter og for BIF (tidligere) og FCK’s vedkommende også fokus på europæiske kampe. FCK har købt dyrt ind i øst og vest og det kan være det tager lang tid at få til at fungere, måske kommer det aldrig rigtig inden næste vindue på et par positioner. BIF kan man også håbe skyder lidt forkert da i forvejen ikke har helt den samme bredde og er udsatte ved skader. FCN må vi se med, fint med et Harder-salg i denne runde, men de har også gjort det fint indtil videre og kan hente en afløser eller have den næste klar. Ift det økonomiske hierarki skal vi som bekendt overhale to klubber for at tage medaljer, så det er allerede en svær mission. Men hvis vi lige henter en god angriber og undgår for mange skader osv kan det selvfølgelig lade sig gøre igen.

Jeg mindes ikke, Knoester blev en profil :sneaky:

Hehe :D Nej - men "kaninen op af hatten" var Mads Bech, som vi var ved at lande til sidst, hvor kun et absurd sidste-dags forløb med mindre end 24 timer tilbage ødelagde det. Knoester var ikke kaninen op af hatten, men ham der kom ind for at redde stemningen, da gardinet faldt ned og lyden gik til showet :D Det skal man også kunne - men det bliver aldrig helt godt. Synes dog ikke Knoester har spillet dårligere kampe for AGF end AJ... :(

Det tyske vindue lukker i dag kl. 18.00, så hvis Haugen skal afsted til Rostock, så skal der ikke gå længe før hans præsenteres

TIK TOK

Lad os nu bare få den i bogen så! Har lidt Mads Bech sagaen (det fjols) i baghovedet

Jeg syne det er en kende træls at den ikke er meldt officielt ud endnu….

Det hele hænger sammen.
Hvis man arbejder hårdt på at få noget omkring Haugen på plads, og der er aktivitet fra større ligaer omkring andre ting, så tæller kun underskriften fra Arnstadt - og så kan de altid senere skrive "Arnstadt satte tidligere i dag sin underskrift på en kontrakt bla bla bla". Samme skete sidste gang vi skrev med Gyamfi mener jeg. Der var det kl 17 mener jeg, og det var om formiddagen da havde skrevet husker jeg det som.

Hvis SIB var rigtig fræk, så forhørte han sig lige hos Eriksen...

Ja, ja urealistisk og bla. bla. men jeg er fan af en klub, hvor manageren mest for sjovt forhørte sig hos en konkurrent, om de nu var villige til at sælge deres bedste spiller. Svaret var et chokerende, ja og Cantona skiftede fra Leeds til Manchester United.

Man får aldrig et ja, hvis ikke man spørger :cool:

Haugen har faktisk til klokken 20, ikke 18 - med at skrive med Rostock.
Tror der var en der tænkte kl 7pm var kl 18. Men det er kl 20 DK tid i dag.

UK lukker kl 11 pm, altså midnat i aften.

Screenshot 2024-08-30 at 17.22.14.webp

Latest posts

Back