I forhold til skader synes jeg, at vi lige nu er i en lidt underlig situation, hvor vi har flere spillere, der ikke er decideret skadede men alligevel ikke er rigtig klar til kamp.
Jacob Andersen er efter sin korsbåndsskade på vej tilbage efter et længere forløb. Han træner fuldt med men har ikke været udtaget endnu, men det er til at forstå for alle. Jensen-Abbew deltager on and off i træninger men spiller ikke kamp.
Men så har vi Tingager og Mølgaard som er med i truppen, men man sætter dem nødigt ind. NP har efterhånden været ude længe, men træner ikke med spil og bold. Senest er Solbakken kommet på listen med betændelse omkring synsnerven. Ude hvor længe er også lidt uklart.
I en trup med kun 23 spillere er 6 spillere, der åbenbart ikke rigtigt er kampklare, mange. Er vi særligt nænsomme og langmodige ved "mindre" skader end andre klubber? Gør den fysiske stab for lidt, når skaderne sker? Gør vejr og baneforhold lige nu, at det er sværere for spillere at komme i rigtig kampform? Klubben må selv mene, at det er lidt løjerligt, for pludselig kommer der for første gang i 100 år meldinger ud om Tingagers, Solbakkens og Polles skader, uden at man dog bliver klar over, hvornår de er helt klar igen.
Jeg undrer mig bare over antallet, når det ikke er brækkede lemmer eller nye korsbåndsskader eller lignende.
Hørte lige Sandøs bid fra bogen From klarer, hvor han spillede videre selv om "ledkapslen i skulderen sprang". GF vandt 3-0 over Randers Freja. Og måske skånede modstanderne ham i al fairness, da han jo kun kunne bruge den højre arm

. Nå. Jeg håber snart, at vi ser nogle af mine favoritspillere som Tingager, Mølgaard og Polle tilbage i kamp igen. KSDH.