Skadessituationen
D
Deleted member 1409
Guest
Og det kan vise sig at være det helt rigtige. Min argumentation er ikke en sandhed, og CV er netop en sikker driftsmand som du er inde på, og det kan også noget.Maske det her ikke er tråden til at diskutere vores del af projektkoordinationen i forhold til det nye stadion, jeg er ikke inde i processen som andre herinde, men jeg har altså indtryk af vi har været både proaktive i forhold til behov og design samt økonomisk involverede.
Men jeg anerkender der til tider er gået Aarhus historie i projekter, synes dog ikke det er vores skyld.
For mit vedkommende er Juryen stadig ude i forhold til CV, men jeg er bestemt positiv.
Forlængelser og salg af MEM & MA, check
Leje af Carstensen, check (håber vi henter ham permanent)
Leje af Jorgensen, - dunno
Køb af Solbakken, check - tror kun han bliver bedre.
Oprydning i sommers, Akoto, Duen, Power, check
Jeg har ikke st big Short(endnu) - men jeg synes at en strategi med at signe spillere som har bevist sig på suppe niveau eller tilsvarende(solbakken) - baseret på en skandinavisk stamme, suppleret med unge talenter fra vores akademier, umiddelbart ligner en strategi.
Saa kan vi diskutere om den strategi kan tage det næste skridt, men på det overordnede plan så synes jeg vi rykker os i den rigtige retning og jeg ser bestemt CV som en del af den fremtidige process.