Det er jo helt vildt, at DMI går ud og siger, at det bare er et varsel om et muligt scenarie men ikke en decideret udsigt...
Så er deres værdi efterhånden til at overse.
Det er jo helt vildt, at DMI går ud og siger, at det bare er et varsel om et muligt scenarie men ikke en decideret udsigt...
Så er deres værdi efterhånden til at overse.
De siger jo netop
""Vær opmærksom på, hvordan vejret udvikler sig i dit område. En risikomelding er ikke et varsel, men en melding om vanskeligt vejr, som kan udvikle sig til et varsel.""
Altså at man skal være opmærksom på udvikingen.. Altså et varsel om at der KAN komme et varsel. Det ser jeg egentlig som meget fornuftigt.
Af hensyn til spillernes fysik håber jeg på en aflysning. Af hensyn til min egen fysisk håber jeg på tøvejr og en gennemført kamp.
Min krop kan slet, slet ikke holde til så mange dages stress, som der kommer på en kampdag. Det er et af de steder, jeg meget konkret kan mærke alderen trykke.
Af hensyn til spillernes fysik håber jeg på en aflysning. Af hensyn til min egen fysisk håber jeg på tøvejr og en gennemført kamp.
Min krop kan slet, slet ikke holde til så mange dages stress, som der kommer på en kampdag. Det er et af de steder, jeg meget konkret kan mærke alderen trykke.
idk, tænker godt vi kan lave nogle tidligere udskiftninger og spare lidt på starterne, hvis vi kommer godt foran i første halvleg mod fredericia, hvilket jeg med respect for fredericia, ser gode muligheder for, så derfor ser jeg ikke kampprogrammet som nært så stor en bekymring.
derudover så blev mads bech jo skadet, en mand der har spillet stort set samtlige minutter for fcm hele seasonen, så jo kortere tid fcm har til at få trænet med erstatningen, jo bedre for os.
tror ikke umiddelbart det ville være en fordel at få kampen flyttet
Ærgerligt med Solbakken. Tvivler på at Yakob helt frisk igen med så kort pause - det sikkert også uklart om Bech bliver frisk nok. Knudsen så også lidt plaget ud til sidst mod OB.
Lugter af at de startende 11 skal starte både torsdag og søndag. Det må også kunne gå her kort inde i sæsonen.
Kan ikke se det giver mening at bringe Tingager fra start. Han kan evt. komme ind undervejs alt efter kampens udvikling. Det samme med NP hvis han er ved at være klar - så vil han med sin rutine fint kunne spille 15 min og dermed komme lidt i gang.
Lugter af at de startende 11 skal starte både torsdag og søndag. Det må også kunne gå her kort inde i sæsonen.
Kan ikke se det giver mening at bringe Tingager fra start. Han kan evt. komme ind undervejs alt efter kampens udvikling. Det samme med NP hvis han er ved at være klar - så vil han med sin rutine fint kunne spille 15 min og dermed komme lidt i gang.
Ja, måske kunne Seb starte hvis man gerne vil bruge truppen. Er svært at se Mølgaard starte i så vigtig en kamp, når han reelt ikke har spillet i et år
Jeg håber der sker det for FCM, som skete for os i Odense og BIF i Aarhus i de udekampe inden returen, at der tages lidt for let på energien der skal bringes, for at slå os.
Og at vi er drønskarpe - og vinder med 2+ mål.
Det er på ingen måde unormalt at et hold bare ønsker at komme videre til næste kamp, og tænker "vi har dem i returen hjemme" - og ikke helt møder op på 100%.
At de har lidt skader og sygdom - gælder også vores trup (NP, Tingager etc)
Jeg forventer en kamp hvor midtjylland virkelig vil forsøge at gøre det max. fysisk også til trods for de mangler Mads Bech. Vil ikke blive overrasket over at se en Mbabu tilbage i opstillingen, og en midtbane med både Billing og Bravo. Banen og vejret er ikke til vores fordel som jeg ser det, og netop det kan godt gøre vi ser Knudsen igen fra start. Men ellers er den eneste ændrig jeg ser os lave at Solbakken kommer ind.
Jeg gode muligheder for os, netop fordi Mads Bech er ude. Det fjerner en dimension i deres offensive dødbolde. Kaster han ikke også deres lange indkast? Dertil virker han til at organisere deres forsvar og tænker deres venstre side kan blive guf for en tændt Tobias Bech og Carstensen/Beijmo der plejer at ramme niveau i de store kampe.
Mbabu kaster desværre (stort set) ligeså langt som Bech.. Men totalen af de profiler de mangler kommer på et belejligt tidspunkt for os. Viktor Bak skulle også være tvivlsom med sygdom. Selv FCM vil være udfordret på at undvære så mange spillere.
Ja, måske kunne Seb starte hvis man gerne vil bruge truppen. Er svært at se Mølgaard starte i så vigtig en kamp, når han reelt ikke har spillet i et år
Jeg ville starte paradeopstillingen mod FCM. Så kan man overveje at bruge fx Sebastian Jørgensen, JJA og Frederik Emmery fra start mod Fredericia på søndag. Måske endda Mølgaard også, hvis man vurderer han kan spille mindst en halveg.
Jeg vil køre med paradeopstillingen i begge kampe. Den eneste ændring man kan overveje er at give Sebastian Jørgensen en start i stedet for Tobias Bech.
Havde solbakken og/eller NP været klar havde man selvfølgelig roteret på den centrale midtbane.
Enig. Truppen er bare et sted hvor mang engang imellem skal spille nogle der har holdt nogle pauser. Mølgaard ude i 9 måneder, men trænet med hele opstarten og spillet træningskampe. Tingager været væk 5 måneder og ikke deltaget i en træningskamp.
Jeg tror begge kommer hurtigere i spil end hvad der er helt perfekt. Og jeg tror Poulsen ser de her opgør som første halvleg i Aarhus og anden havleg i Herning. Som mod OB.
Det er hårdt at træne og spille i disse forhold. Så dem der har småting fra første kamp skal ikke presses unødigt.
Jeg ville se om man ikke kan skifte dem ind undervejs - alt efter kampbilledet. Både TIng og NP er så rutinerede at det kan de godt klare selvom de ikke har spillet fra start endnu eller i træningskampe.
Mølgaard kan man også sætte ind på højre wingback hvis man har en kampsituation, hvor hans arbejdsraseri er at foretrække frem for store offensive kompetencer.
Jeg ville se om man ikke kan skifte dem ind undervejs - alt efter kampbilledet. Både TIng og NP er så rutinerede at det kan de godt klare selvom de ikke har spillet fra start endnu eller i træningskampe.
Mølgaard kan man også sætte ind på højre wingback hvis man har en kampsituation, hvor hans arbejdsraseri er at foretrække frem for store offensive kompetencer.
Billing er bare latterlig . Hvor er man dog en frygtsom lille mand, når man føler behov for at kommentere en kommende modstanders snak under kampen
!!Go Pirlo!!
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.