Sandt nok - men stadion er IKKE overdækket, og jeg har en fornemmelse af, at stadion ret hurtigt bliver lidt "iffy" at bevæge sig rundt på, når det sner.
Sandt nok - men stadion er IKKE overdækket, og jeg har en fornemmelse af, at stadion ret hurtigt bliver lidt "iffy" at bevæge sig rundt på, når det sner.
der er varme i banen, samt at der løber folk rundt på banen, det skal altså sne pænt meget for at det bliver liggende når det konstant bliver trampet ned i en bane med varme
Jeg tænker mest det kan koste tilskuere - da vi jo kommer mange langvejs fra.
Men jeg trodser stormen i det sydlige og kører op af motorvejen kl 13 Håber der er godt ryddet.
Når jeg først når til Aarhus kan jeg slappe af
FC Midtjylland har offentliggjort truppen til torsdagens pokalbrag mod AGF. Mads Bech er fraværende, efter han blev skadet i weekenden mod FCK, mens Philip Billing er tilbagevendt fra karantæne.
Men alle vejrtjenester siger mellem 0-1 cm i Risskov/Vejlby i dag.
Så altså hvis ikke kampen spilles - så er det fordi dommerteamet ikke når frem eller lignende. Selv FCM kan jo køre tværs over landet oppe i de egne uden problemer!?
FC Midtjylland har offentliggjort truppen til torsdagens pokalbrag mod AGF. Mads Bech er fraværende, efter han blev skadet i weekenden mod FCK, mens Philip Billing er tilbagevendt fra karantæne.
På ét punkt ser AGF's cheftræner FC Midtjylland som bedre stillet end AGF.
campo.dk
- Jeg vil sige, at de har en bredere trup end os. Ingen tvivl om det. Om de har en bedre trup end os, det ved jeg ikke. Jeg synes, vi har en stærk trup, og det beviste vi igen i mandags.
Spændende, om JP tænker på at spare Dalsgaard lidt. Kunne være rigtig fint, hvis Tingager kunne tage en halv time. Men han må godt nok være rusten og det er aldrig en position man ønsker at skifte på. Den frække vil selvfølgelig være at give Tingager 1. halvleg.
Ikke frækt, men det eneste rigtige nu da han vurderes som klar qua han er udtaget.....lad ham spille den tid han kan 45 - 60 eller fuld tid. Han vil være vigtig ift vestjydernes dødboldssituationer
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.