New posts

Nyheder om andre klubber

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 386K
Lets go, Malmø så kan han også stadig bo i Storkøbenhavn men ja han ender nok i BIF med den historik han har med i klubben.
Omvendt tror jeg at jeg ville vælge Malmø. Der er umiddelbart kortere til succes selvom de havde en skidt sæson sidste år og er kommet lidt sløjt fra land i denne.

Ohnesorgen und Vissenfuß, hvad kan gå galt?

Omvendt tror jeg at jeg ville vælge Malmø. Der er umiddelbart kortere til succes selvom de havde en skidt sæson sidste år og er kommet lidt sløjt fra land i denne.
Nørgaard ønskede ikke være på venteliste som et andet- eller tredjevalg da vi gik med JP, så det kan måske også blive en faktor her, hvis den ene eller anden kommer med et konkret tilbud mens den anden lige skal se markedet an.

Malmø har ikke helt fået det til at fungere på det seneste og forventningerne er endnu højere der, men Brøndby vil vel også have en eller anden forventning om at kæmpe med om guld, så ja, det er formentlig mere realistisk at leve op til det i Malmø. Nørgaard har sin forbindelse til Brøndby, men Malmø lyder da mere interessant hvis han har det valg.

Alle bør fravælge BIF men ja umiddelbart er muligheden for mesterskab større i Malmø men BIF har trods alt vundet eller kæmpet med om mesterskab 3 gange indenfor de sidste 10 år og så der bare det der med at skabe succes i en stor klub som ligger underdrejet som tiltrækker mange trænere.
Jeg tror, Nørgaard er sådan en type også lagt oveni hans tid i BIF, tror jeg ikke, han vil prioritere Malmø over BIF men lad os se. Det kan også være, han er på radaren syd for grænsen.

Vælger Nørgaard bif kan det være en karriere killer. Jeg havde valgt Malmø, uden at blinke hvis det stod mellem de 2 klubber.

Det er da gået meget med Thomas Frank og Niels Frederiksen efter BIF. Siden Frank er det vel kun Birk som ikke umiddelbart efter har fået succes men han siger selv, han bevidst har taget en pause.
Selv Jesper Sørensen har pæn succes over there.

Det er da gået meget med Thomas Frank og Niels Frederiksen efter BIF. Siden Frank er det vel kun Birk som ikke umiddelbart efter har fået succes men han siger selv, han bevidst har taget en pause.
Selv Jesper Sørensen har pæn succes over there.

Det er vel kun blevet værre efter ghfs indtog. Tålmodigheden bliver ihvertfald mindre og mindre.

Det er vel kun blevet værre efter ghfs indtog. Tålmodigheden bliver ihvertfald mindre og mindre.

Malmø er vel heller ikke altid så tålmodige. Har de ikke haft 6 trænere siden Jon Dahl stoppede ultimo 2021?

Har nogen af dem været midlertidige?

Det er svært at tolke de her udtalelser anderledes, end at Brøndbys sportslige budget stagnerer til næste sæson:

Hvis vi fx hæver vores budget med 15-20%, så begynder det at kunne mærkes i styrkeforholdet. I modsætning til de seneste sæsoner, hvor vores vækst er blevet spist op af konkurrenternes endnu større vækst.

Jeg kender meget lidt til Udensorg, men jeg synes, det er bemærkelsesværdigt at ansætte en 33-årig i så stor en stilling i så hektisk en klub. Han har mest været i forskellige assisterende roller i diverse fodboldfaglige funktioner. Han har en b-licens. Måske viser han en god strategisk og fodboldfaglige forståelse, men har han ballasten til så svær en ledelsesstilling? Har han netværket? Jeg ville være mere tryg ved en cheftræner med så relativt kort et cv, da det er mere hands on. Men ok, der findes jo også ledertalenter. Hvem sagde Jacob Nielsen...?

Det er svært at tolke de her udtalelser anderledes, end at Brøndbys sportslige budget stagnerer til næste sæson:

Hvis vi fx hæver vores budget med 15-20%, så begynder det at kunne mærkes i styrkeforholdet. I modsætning til de seneste sæsoner, hvor vores vækst er blevet spist op af konkurrenternes endnu større vækst.
Helt enig, men som en anden bruger herinde dygtigt påpegede, da jeg var i gang med samme regnestykke som dig. Hvilket styrkeforhold er det der skal udjævnes, når deres vækst - og mere til - er ædt af alt for mange forkerte beslutninger (Sow, Gregoritsch, Uchino, Tahirovic, Spierings osv).

Jeg kender meget lidt til Udensorg, men jeg synes, det er bemærkelsesværdigt at ansætte en 33-årig i så stor en stilling i så hektisk en klub. Han har mest været i forskellige assisterende roller i diverse fodboldfaglige funktioner. Han har en b-licens. Måske viser han en god strategisk og fodboldfaglige forståelse, men har han ballasten til så svær en ledelsesstilling? Har han netværket? Jeg ville være mere tryg ved en cheftræner med så relativt kort et cv, da det er mere hands on. Men ok, der findes jo også ledertalenter. Hvem sagde Jacob Nielsen...?
Det er i hvert fald et sats.

Han er dybt afhængig af, at klubbens og ham Thomas Berntsens netværk (hvis han er der endnu?). Men det er lidt den “forkerte vej rundt” - at chefen er i mesterlære.

Men hvis han er strategisk stærk, og fodboldanalytisk stærk. I Hansa Rostock var hans fokus utrolig meget på talentudvikling. Det er der noget der tyder på de også satser lidt mere på.

Jeg er ret sikker på, at f.eks Jesper Ørskov er et kæmpe aktiv for AGF, men lærer utrolig meget af CV. Det tænker jeg er mere korrekt.

Er Ohnesorge egentligt ikke tysk for Sorgløs - fedt navn til en sportsdirektør i Brøndby, og også en yderst brugbar kompetence i den position.
Jeg græd af grin, da jeg så hans navn.
Ohnesorge = uden bekymring.

Det er vel kun et spørgsmål om tid, før han ændrer navn til Welchesorge (nogen bekymring) for at slutte på Nursorge (kun bekymring). 😂

Ærgerligt hvis de får ham
Det sjove er, at Brøndby-fans synes det er useriøst, hvis man vil hente Nørgaard - i hvert fald hvis man læser debatten til den nyhed. De vil jo gerne have en der er god til mandskabsbehandling og en der er taktisk klog - og derfor er Nørgaard ikke egnet...

Desværre er det ikke fans der bestemmer, men de kan da gøre livet surt for Nørgaard ret hurtigt, hvis han ikke lykkes med det samme med Coopers skrald. Jeg ved ikke, hvor attraktivt det job er lige nu, men de betaler sikkert godt.

Det sjove er, at Brøndby-fans synes det er useriøst, hvis man vil hente Nørgaard - i hvert fald hvis man læser debatten til den nyhed. De vil jo gerne have en der er god til mandskabsbehandling og en der er taktisk klog - og derfor er Nørgaard ikke egnet...

Desværre er det ikke fans der bestemmer, men de kan da gøre livet surt for Nørgaard ret hurtigt, hvis han ikke lykkes med det samme med Coopers skrald. Jeg ved ikke, hvor attraktivt det job er lige nu, men de betaler sikkert godt.
Det er faktisk ret sjovt, at de synes det er useriøst.. Jeg mener helt seriøst at Thomas Nørgaard vil være det helt rigtige valg for Brøndby, og jeg frygter at det er dét de gør.. Jeg ser en stor stjerne i Nørgaard - han kunne godt vende tingene i Brøndby, ved at outsmarte sine modstandere, og ved at have fokus på kollektivet som nøglen.. Brøndbys fans tænker vel bare på samme måde som vi AGFere gjorde ved ansættelsen af JP - og dét blev i allerhøjeste grad gjort til skamme!

Fans bestemmer ikke, men mon ikke hans agenter trods alt informerer ham om hvilken stemning der er omkring ham på begge sider af Sundet?

Ligesom klubberne laver research på en spiller, gør spillere og trænere det jo også.

Jeg ved ikke lige hvordan denne er skruet sammen og hvordan de allerede nu laver en kontrakt til næste år som gælder i 3 år.

Men det viser lidt om, hvordan Fcn er blevet tillokkende for talenter at skifte til. De har historikken som gør, at talenter tænker der vil være en god chance for de udvikler sig hos dem og nå det højest mulige niveau inden næste step.

FC Nordsjælland slår til igen og henter et kæmpetalent foran flere europæiske topklubber i Fannar Heimisson, som bliver et rekordsalg for KR Reykjavik. Angriberen joiner først bronzevinderne i sommeren 2027 - når han er fyldt 16 år - på en treårig kontrakt. Det kan Tipsbladet afsløre.

Latest posts

Back