New posts

Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: FCM - AGF, mandag d. 20.4. kl. 19.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 806
  • Views Views: Views 27K
Added to Calendar: 20-04-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    70
  • Poll closed .
Jeg gør dem ikke 33% bedre, men faktum er at de har hentet 2 point på AGF i de første fem kampe, og henter de 2 point i de næste fem kampe er de mestre. Mesterskabsspillet er kun 5 kampe indtil videre, og der er programmet jo helt samligneligt.

Derudover er AGF historisk det dårligste hold i netop dét spil, når modstanden bliver hård
-2023/2024: 5. bedste
-2024/2025: 6. bedste
-2025/2026: 4. bedste

I de tre sæsoner har FCM været de stærkeste, specielt i det sidste 5-6 kampe.

Ser man kampen i går, laver vi en xG på 2,17 og scorer et mål (underpræstation på 1,17) og lukker to mål ind på en xG på 0,62 (underpræstation på 1,38).

Slutspil er selvtillid, og momentum, og AGF har en sejr i 7 kampe.
Corlu siger Dalsgaard tjener mere end 1 i xG på sin dobbeltafslutning. Hvis det er rigtigt ryger min tillid til de lortetal i kælderen - efter at have været opadgående i en længere periode.

Jeg ville ikke kunne være i mig selv, hvis jeg som 'analytiker' skulle kloge mig på baggrund af sådan en datakvalitet (her henviser jeg ikke nødvendigvis til Corlu).

Corlu siger Dalsgaard tjener mere end 1 i xG på sin dobbeltafslutning. Hvis det er rigtigt ryger min tillid til de lortetal i kælderen - efter at have været opadgående i en længere periode.

Jeg ville ikke kunne være i mig selv, hvis jeg som 'analytiker' skulle kloge mig på baggrund af sådan en datakvalitet (her henviser jeg ikke nødvendigvis til Corlu).
En spilsekvens kan aldrig give mere end 1 i xG. Hvis Corlu siger andet, taler han mod bedrevidende

Edit: Hver afslutning tæller individuelt, som det de er (fx 0,7 og 0,75), men summen er en 1 eller mindre og ikke 1,45

Latest posts

Back