New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 11K
  • Views Views: Views 698K
Altså de store ligaers vindue lukker før vores. Og det giver måske muligheden for at samle nogen dygtige spillere op de sidste par dage, som ikke er kommet afsted og som ellers var svære at få fat på. Man må gå ud fra at det er nu det hele kulminerer..
Til gengæld bliver det svært at hente fra Norge/ Sverige, hvis deres vinduer lukker i nat. I hvert fald fra deres startere. Til gengæld er deres overskudslager nok prissat skarpt

• Like
Reactions: FGA
Selvom McCowatt er 27 år siden jeg egentlig, at 15 mio kr. er en relativt god pris for os i det nuværende marked.

Præcis, det er bare markedet, der kan endda findes argumenter for, det ikke er specielt dyrt for en spiller som kender ligaen, har præsteret og er i den bedste fodboldalder.

Men han må ikke være eneste forstærkning til offensiven.

Til gengæld vil det ikke gøre mig noget, hvis Bech sælges. Hans værdi tror jeg ikke blive højere og han har imo for lange perioder, hvor det ikke rigtig fungerer for ham.

God nyhed med McCowatt ovenpå i går. Nu er vi i gang 👊

Rigtig fin spiller vi får hvis vi når i mål med den. Jeg spekulerer også i om der ryger nogen ud, men han kommer til at give noget rigtig godt til vores forreste linje.

Mere af den slags tak.

I øvrigt kan det sagtens være Callum har haft håb om større adresser og derfor først de sidste par dage har indikeret at han var klar på AGF.
Der er ingen tvivl om, at han er blevet en mulighed for GF fordi udlandet glippede

Selvom McCowatt er 27 år siden jeg egentlig, at 15 mio kr. er en relativt god pris for os i det nuværende marked.
Det er helt fair for en starter i suppen, endda en af holdets profiler.

Det ser underligt ud med Anderson. Ville CV ikke hellere rejse tilbage og købe Cowat dengang, fremfor Anderson?

Jeg har stadig et blødt punkt for den gode Anderson og tror på hans værdi.

Præcis, det er bare markedet, der kan endda findes argumenter for, det ikke er specielt dyrt for en spiller som kender ligaen, har præsteret og er i den bedste fodboldalder.

Men han må ikke være eneste forstærkning til offensiven.

Til gengæld vil det ikke gøre mig noget, hvis Bech sælges. Hans værdi tror jeg ikke blive højere og han har imo for lange perioder, hvor det ikke rigtig fungerer for ham.

God nyhed med McCowatt ovenpå i går. Nu er vi i gang 👊
Ja, man betaler for noget sikkerhed her. Der er ikke så meget der kan komme bag på os og han kender også ligaen. Hvis han var yngre ville han hurtigt være væsentligt dyrere, men der kan da stadig være en hel del sæsoner i ham. Der vil nok ikke være et enormt videreudviklingspotentiale, men måske alligevel noget på et bedre hold.

Jeg er også spændt på om det er som erstatning for en anden. Jeg vil være overrasket hvis det ender med at vi ikke sælger nogen i det her vindue, men det nærmer sig selvfølgelig også deadline med det.

Der vil nok ikke være et enormt videreudviklingspotentiale, men måske alligevel noget på et bedre hold.

Som Stats nævner i et andet indlæg, har vi mange talenter på vej, så jeg er i modsætning til for bare et år siden godt tilfreds med, der hentes performance spillere. Det er der, jeg hele tiden har ment, vi skal hen. En god portion talenter med videresalgspotentiale og så ellers performance spillere i forskellige aldre.

Som Stats nævner i et andet indlæg, har vi mange talenter på vej, så jeg er i modsætning til for bare et år siden godt tilfreds med, der hentes performance spillere. Det er der, jeg hele tiden har ment, vi skal hen. En god portion talenter med videresalgspotentiale og så ellers performance spillere i forskellige aldre.
Ja, i timeglasmodellen skal der jo være nogle både øverst og nederst. En spiller som McCowatt passer nok meget godt med en performance-spiller indenfor vores budget. Han bør kunne gøre sig gældende stort set fra dag et og der er også spilleminutter nok at dele ud til at talenter nok skal få deres stadigvæk. Det ligner en stærk handel.

Gad vide om AGF var på banen da han snakkede om utilfredshed med ikke at kunne komme videre fra SIF eller vi først er kommet til her til sidst. Umiddelbart skulle man tro der var noget konkret interesse et eller andet sted fra på det tidspunkt.

Ja, i timeglasmodellen skal der jo være nogle både øverst og nederst. En spiller som McCowatt passer nok meget godt med en performance-spiller indenfor vores budget. Han bør kunne gøre sig gældende stort set fra dag et og der er også spilleminutter nok at dele ud til at talenter nok skal få deres stadigvæk. Det ligner en stærk handel.

Gad vide om AGF var på banen da han snakkede om utilfredshed med ikke at kunne komme videre fra SIF eller vi først er kommet til her til sidst. Umiddelbart skulle man tro der var noget konkret interesse et eller andet sted fra på det tidspunkt.
Deres sportsdirektør ham Kent Madsen, blev interviewet i forbindelse med McCowatts kritik, og han sagde at der havde været bud fra MLS, men det var under en tredjedel af det de havde solgt en eller anden anden spiller for som gik for 22 mio, så ca 1 mio €, det var blevet afvist. Der har vist ikke været meget fremme siden.

Latest posts

D
Replies
756
Views
51K
Back