New posts

Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: AGF - FCM, søndag d. 26.4. kl. 20.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 434
  • Views Views: Views 20K
Added to Calendar: 26-04-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    67
  • Poll closed .
Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: AGF - FCM, søndag d. 26.4. kl. 20.00
Lad os nu se om FCM vinder de sidste tre, det tvivler jeg stærkt på. Den er stadig helt åben, jeg FCM får problemer i to ud af tre kampe. VFF vil gøre alt for at slå dem og FCN ude er heller ikke sikre 3 point.

Deres fans frygter virkelig BIF i sidste runde hjemme.

1777233995544.webp

FCM vinder nok ikke de sidste tre kampe, men det gør vi heller ikke.

Nøglen er således:

FCM taber hjemme til Viborg. Vi slår Sønderjyske.
Vi taber ude til Brøndby. FCM taber ude til FCN.
I sidste runde trilller vi den i mål med 1-1 hjemme mod Viborg, samtidig med at FCN snubler i i Haderslev.

Kæmpe fest i Århus. Guld til AGF. Første medaljer til Viborg nogensinde.

🤞

Jeg synes xG giver fin mening. Det var et par store chancer til Cho. Vi havde ikke rigtig nogle.

Men en rigtig god arbejdsindsats.

Glæder mig vi spillede stor set færdig med de bedste.
Ja de har måske de største chancer men jeg synes vi har optræk til langt mere end de her. Men vores kanter kan bare ikke finde en mand i feltet. Synes også links konstant trækker tempoet ud og kan ikke finde en mand med sine indlæg. Han har ALT for lidt slutprodukt.

Jeg synes xG giver fin mening. Det var et par store chancer til Cho. Vi havde ikke rigtig nogle.

Men en rigtig god arbejdsindsats.

Glæder mig vi spillede stor set færdig med de bedste.

Der var ikke mange som inden sæsonen troede på medaljer og nu spiller vi lige op med Danmarks andet bedste eller bedste hold.

Det er fanme flot og ikke noget jeg kan hidse mig op over vi ikke får en sejr ud af. Jeg har været sur og kritiseret i mange forgående sæsoner men nu spiller vi endelig fodbold og viser vi kan være med. Det er så fantastisk, at jeg har svært ved at få armene ned og deltage i jeres diskussion om det ene og andet. Det føles lidt mærkeligt, når jeg nu har været efter klubben så længe :ROFLMAO:

Vi har så mange gode momenter, at vi burde have været tættere på. Det er de sidste marginaler der mangler. De får også lov at trække tiden og lave de nødvendige frispark. Vi får ikke det halvtynde straffespark som nok havde været dømt i andre kampe. Sidst men ikke mindst, så får vi ikke sejre i Herning og sejren over Fcn på hjemmebane. Men det hele er stadig åbent og vi skal jagte det med alt vi kan.

Der var ikke mange som inden sæsonen troede på medaljer og nu spiller vi lige op med Danmarks andet bedste eller bedste hold.

Det er fanme flot og ikke noget jeg kan hidse mig op over vi ikke får en sejr ud af. Jeg har været sur og kritiseret i mange forgående sæsoner men nu spiller vi endelig fodbold og viser vi kan være med. Det er så fantastisk, at jeg har svært ved at få armene ned og deltage i jeres diskussion om det ene og andet. Det føles lidt mærkeligt, når jeg nu har været efter klubben så længe :ROFLMAO:

Vi har så mange gode momenter, at vi burde have været tættere på. Det er de sidste marginaler der mangler. De får også lov at trække tiden og lave de nødvendige frispark. Vi får ikke det halvtynde straffespark som nok havde været dømt i andre kampe. Sidst men ikke mindst, så får vi ikke sejre i Herning og sejren over Fcn på hjemmebane. Men det hele er stadig åbent og vi skal jagte det med alt vi kan.
Fin kamp i dag, og frustrere mig vi ikke havde samme kynisme i nogle situationer i de sidste to kampe.

Samtidig tror jeg FCM også føler det bliver præcis den kamp de gerne vil have

Ja de har måske de største chancer men jeg synes vi har optræk til langt mere end de her. Men vores kanter kan bare ikke finde en mand i feltet. Synes også links konstant trækker tempoet ud og kan ikke finde en mand med sine indlæg. Han har ALT for lidt slutprodukt.
Jeg synes vi skulle have byttet Andersen og Links lidt mere

Fin kamp i dag, og frustrere mig vi ikke havde samme kynisme i nogle situationer i de sidste to kampe.

Samtidig tror jeg FCM også føler det bliver præcis den kamp de gerne vil have

Det blev (næsten) helt sikkert den kamp som Fcm gerne vil have. De vil helst ikke spiller for meget fodbold men leve på fysikken. Spørgsmålet er hvad vi skal gøre ved det - reelt burde vi gå efter at være en anelse bedre på bolden men det har vi ikke været i kampene mod dem i denne sæson. Måske vi skulle mande op og bruge lidt mere fysik som i de forgående sæsoner men det er også lidt kedeligt.

Hvad blev der råbt mod Simsir? Var det racisme eller blev han træt af av av av av av av av av av som et par af dem fortjent fik råbt efter sig? De lå jo ned hver gang de fik chancen og dommeren magtede det ikke helt. Han skulle måske også have haft det gule sat i gang lidt før - i hvert fald i forhold til vores spillestil men det hænger jo så sammen med første afsnit.

Det blev (næsten) helt sikkert den kamp som Fcm gerne vil have. De vil helst ikke spiller for meget fodbold men leve på fysikken. Spørgsmålet er hvad vi skal gøre ved det - reelt burde vi gå efter at være en anelse bedre på bolden men det har vi ikke været i kampene mod dem i denne sæson. Måske vi skulle mande op og bruge lidt mere fysik som i de forgående sæsoner men det er også lidt kedeligt.

Hvad blev der råbt mod Simsir? Var det racisme eller blev han træt af av av av av av av av av av som et par af dem fortjent fik råbt efter sig? De lå jo ned hver gang de fik chancen og dommeren magtede det ikke helt. Han skulle måske også have haft det gule sat i gang lidt før - i hvert fald i forhold til vores spillestil men det hænger jo så sammen med første afsnit.

Til gengæld synes han jo så at han godt må råbe “Død over Israel” i en kamp mod Maccabi Tel Aviv..

Jeg tror bare at Simsir er en gigantisk idiot, og synes det er racistisk at få dét at vide.. Man kan godt være muslim og samtidig være en kæmpe nar..
jeg hørte personligt kun “Av Av Av”-råbene..

Han spiller jo bare race kortet som den slags jo har for vane
Det er sjældent relevant for andre at spille det.

Jeg hørte hele B råbe 'av av av'. Det var rettet mod et tøvhul i rød trøje og uafhængigt af andet end hvordan han agerede. Hvis nogen har råbt racistiske ting efter ham, håber jeg da man får fat i dem og uddelt karantæner.

Ja, og FCM formåede jo også at holde os fra nævneværdige chancer.

De havde nok solgt dem for under 1 i xG før kampen startede

Latest posts

Back