Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: AGF - FCM, søndag d. 26.4. kl. 20.00 Martinstranger Apr 26, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #201 Hansen said: FCM er et stort frispark. Var det ikke meningen det skulle være et hold med gode fodboldspillere? Click to expand... Click to shrink... Det er ikke deres game. De vil spille fysisk og smadre kampene.
Hansen said: FCM er et stort frispark. Var det ikke meningen det skulle være et hold med gode fodboldspillere? Click to expand... Click to shrink... Det er ikke deres game. De vil spille fysisk og smadre kampene.
Gollum Experienced member Apr 26, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #202 Vi kan ikke ramme målet
M MajorTom Well-known member Apr 26, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #203 1-1 i straffe der godt kunne være dømt?
S SteenA Experienced member Apr 26, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #204 Nå, vi nærmer os minut 83... Vi havde ellers et godt tryk før.
Martinstranger Apr 26, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #205 Kom nu - de er frustrerede. Få nu scoret det mål
H Holmertz Experienced member Apr 26, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #206 Sgu noget af et dilemma hvor offensivt der skal satses i slutminutterne og med de sidste indskiftninger.
Sgu noget af et dilemma hvor offensivt der skal satses i slutminutterne og med de sidste indskiftninger.
G GFrb Active member Apr 26, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #207 Billing bevæger benet bagud, så snarere frispark til Bech.
S SteenA Experienced member Apr 26, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #208 Holmertz said: Sgu noget af et dilemma hvor offensivt der skal satses i slutminutterne og med de sidste indskiftninger. Click to expand... Click to shrink... Mon ikke Dalsgaard skal spares lidt her til sidst?
Holmertz said: Sgu noget af et dilemma hvor offensivt der skal satses i slutminutterne og med de sidste indskiftninger. Click to expand... Click to shrink... Mon ikke Dalsgaard skal spares lidt her til sidst?
S Sydhavnen Experienced member Apr 26, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #209 Nååå 83 min, tror jeg slukker for i aften..
H Hansen Well-known member Apr 26, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #210 Smart at Hansen lige tager 83 ud af spillet ved at være i græsset.
Martinstranger Apr 26, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #211 Holmertz said: Sgu noget af et dilemma hvor offensivt der skal satses i slutminutterne og med de sidste indskiftninger. Click to expand... Click to shrink... Ja - det er lidt spørgsmålet om det resterende program og forventninger til det. Vi har bar lidt momentum og bør vel trykke på. Måske ikke de store offensive indskiftninger men blive ved at trykke.
Holmertz said: Sgu noget af et dilemma hvor offensivt der skal satses i slutminutterne og med de sidste indskiftninger. Click to expand... Click to shrink... Ja - det er lidt spørgsmålet om det resterende program og forventninger til det. Vi har bar lidt momentum og bør vel trykke på. Måske ikke de store offensive indskiftninger men blive ved at trykke.
S SteenA Experienced member Apr 26, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #212 Sydhavnen said: Nååå 83 min, tror jeg slukker for i aften.. Click to expand... Click to shrink... Vi kom forbi!
Sydhavnen said: Nååå 83 min, tror jeg slukker for i aften.. Click to expand... Click to shrink... Vi kom forbi!
Martinstranger Apr 26, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #213 Hansen said: Smart at Hansen lige tager 83 ud af spillet ved at være i græsset. Click to expand... Click to shrink... Så rutineret
Hansen said: Smart at Hansen lige tager 83 ud af spillet ved at være i græsset. Click to expand... Click to shrink... Så rutineret
S SteenA Experienced member Apr 26, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #215 Lad os nu straffe deres tidsudtræk med et mål her til sidst!
Martinstranger Apr 26, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #216 De er bare så professionelle når der skal laves frispark og trækkes tid. God vibes kunne straffe det
D Donmiguel Experienced member Apr 26, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #217 Seriøst links hvor ringe kan man være?
S SteenA Experienced member Apr 26, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #219 Ærgerligt at vi misser de to sidste frispark efter Tingager kom ind.
M MajorTom Well-known member Apr 26, 2026 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #220 Ude af egne hænder nu desværre. Vi er ikke skarpe nok med de muligheder vi trods alt får.