Vores indlæg har været katastrofalt ringe i dag. Det er helt vildt at man kan ramme en rød 9/10 gange.
Nå men endnu en kamp hvor vi er det bedste hold og ikke vinder, det er ved at være en dårlig tendens, og ikke noget man vinder guld på.
Ærgeligt når fcm ikke er bedre end de er i dag. Det er underligt at tudeberg spille med spillere som helt åbenlyst ikke er klar. Billing lavede intet, og francolino ligner en som spiser flere chips end han træner.
Lad os nu se om FCM vinder de sidste tre, det tvivler jeg stærkt på. Den er stadig helt åben, jeg tror FCM får problemer i to ud af tre kampe. VFF vil gøre alt for at slå dem og FCN ude er heller ikke sikre 3 point.
Lad os nu se om FCM vinder de sidste tre, det tvivler jeg stærkt på. Den er stadig helt åben, jeg FCM får problemer i to ud af tre kampe. VFF vil gøre alt for at slå dem og FCN ude er heller ikke sikre 3 point.
I det mindste har vi den på papiret nemmeste kamp næste runde. Også selv om vi har haft det svært mod Sønderjyske. Men Viborg vil give deres ene nyre for at drille FCM og deres offensivt kan sagtens gøre ondt på et haltende FCM-hold der mangler deres forsvarsstyrmand.
Spillemæssigt var vi bedst igen-igen, men der er aldrig lige den sidste skarphed eller tilfældighed mod FCM. Dødbolde kan vi stort lige så godt lade være med at sparke, det kunne jo ellers være det lige skal til i sådan en kamp. Så må vi vinde de sidste tre og håbe det bedste, men det bliver også svært nok.
Ærgeligt når fcm ikke er bedre end de er i dag. Det er underligt at tudeberg spille med spillere som helt åbenlyst ikke er klar. Billing lavede intet, og francolino ligner en som spiser flere chips end han træner.
Jeg er virkelig stolt af drengene idag. Vi giver den gas konstant. Presser og tvinger bolden op i deres ende. De har nærmest kun kontra stød (hvor de har et par store afbrændere).
Det er så tæt på at vi spiller os igennem. Det allersidste mangler.
FCM vinder på xG men synes ikke det er helt retvisende.
Det var en kamp jeg synes vi har rigtig meget ære af. Vi tør spille og får også mere flow i spillet.
Thumbs up. Vinder vi de 3 sidste er jeg ikke i tvivl om vi er mestre. Men så skal vi dælme også spille os fuldt ud
Jeg er virkelig stolt af drengene idag. Vi giver den gas konstant. Presser og tvinger bolden op i deres ende. De har nærmest kun kontra stød (hvor de har et par store afbrændere).
Det er så tæt på at vi spiller os igennem. Det allersidste mangler.
FCM vinder på xG men synes ikke det er helt retvisende.
Det var en kamp jeg synes vi har rigtig meget ære af. Vi tør spille og får også mere flow i spillet.
Thumbs up. Vinder vi de 3 sidste er jeg ikke i tvivl om vi er mestre. Men så skal vi dælme også spille os fuldt ud
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.