New posts

Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: AGF - FCM, søndag d. 26.4. kl. 20.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 103
  • Views Views: Views 4K
Added to Calendar: 26-04-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    62
  • This poll will close: .
Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: AGF - FCM, søndag d. 26.4. kl. 20.00
Sjovt jeg synes, at Gift Links har været rigtig god fra sin højre side.
Han ser god ud, og han mister "aldrig" bolden. Det fører bare ikke til noget. Ok, Pentz havde en latterlig redning i hjemmekampen mod BIF, men der mangler bare produkt og det naturlige flow, man får med retvendte fløje.

I sidste ende har vi været bedre med Links i venstre. Det påstår tabellen i hvert fald.

Jeg ønsker mig Links tilbage i venstre side. Han er i forvejen ineffektiv, men på det seneste har taget det til nye højder i højre side. Forstå mig ret, jeg holder enormt meget af ham, men han træffer mange dårlige beslutninger og holder imø alt for længe på bolden, når han konsekvent skal trække ind i banen.

Med et par nye folk nær startopstillingen i SJ og JA har jeg dagdrømt lidt om, hvorvidt JP måske kunne finde på at benytte Arnstad som en falsk nier. Primært for at rykke ved balancen i FCMs bagkæde, men også for at få Arnstad i gang. Han har slet ikke ramt efterårets niveau.

Jeg forventer et nederlag, men alt er vel muligt.

Jeg så også gerne Links tilbage i venstre side. Tænker måske heller ikke de udtager Mbapu, så godt har han vist ikke spillet.

Pointen med at tage Tingair ind i midterforsvaret skulle være, at skubbe Beijmo ud på wingbacken for at kunne placere et ordentlig tryk fremad. Det kræver dog, at Dalsgaard og Tingager er afstemte som først på sæsonen men Dalsgaard viste da hurtighed sidst.

Det vil selvfølgelig være eksperimenterende med en falsk 9'er men da Serra/PM formentlig næsten ikke vinder nogen "lange" dueller, så var det måske bedre med noget fart. Da presset er vigtigt, vil det være mest oplagt med Bech. Alternativt Arnstad hvis man vil lege lidt videre med konstellationerne.

Og så gider jeg ikke se modstanderne presse os på dropbolde ned bag forsvaret - det må simpelthen ikke kunne lade sig gøre!

Jeg tror, FCM ser det lidt på samme måde og går med:

Røvhul (Elias)
Røvhul x 3 (Beom - Erlic - Bech)
Røvhul x 4 (BabuBabu - Bravo - Billing - Bak)
Røvhul x 3 (Simsir - Cho - Gorgoza)
...lige siden jeg tabte sutten inde i "pisser mig af" tråden, har jeg tænkt om jeg lod mig rive for meget med.
Tak for at fortælle mig (inddirekte), at jeg kunne være gået længere ;)

Er I klar til tidsudstræk fra minut 0 af FCM? 🫠

Ja - de kommer til at starte som i Herning. Det betyder de smider sig ved mindste berøring og bliver liggende for at jamre sig så lang tid som muligt. Målspark tager de tre mand og diskuterer lidt om, hvorefter de beslutter sig for at de ikke vil spille den ud men sparke langt - det kræver så målmanden bruger et lille minut på at flytte bolden til den anden side.

Der er kun en der kan stoppe det eller gøre det fair ved at lægge tid til - det er dommeren som skal være opgaven voksen!

681182404_18578439685003181_7781557350383585130_n.jpg

Latest posts

Back