New posts

Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: AGF - FCM, søndag d. 26.4. kl. 20.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 51
  • Views Views: Views 2K
Added to Calendar: 26-04-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    54
  • This poll will close: .
Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: AGF - FCM, søndag d. 26.4. kl. 20.00
Hvad fanden har ham der den portugisiske doktor puttet i læggene på ham Billing?

Det har åbenbart været på dopinglisten tidligere.
Hvorfor har NP ikke selv prøvet det her med sine læg? Der må være en del væv dernede der er så betændt at det må sq virke på ham.

Hvorfor har NP ikke selv prøvet det her med sine læg? Der må være en del væv dernede der er så betændt at det må sq virke på ham.
Der blev talt placebo til sidst i artiklen, så Billing er nok bare så dum så han tror det virker, jeg er ikke sikker på at man kan få Polle til at falde for den desværre, men måske man kan fortælle Billing under kampen at det bare er noget han bilder sig ind, og så bliver han nød til at udgå skadet.

Der blev talt placebo til sidst i artiklen, så Billing er nok bare så dum så han tror det virker, jeg er ikke sikker på at man kan få Polle til at falde for den desværre, men måske man kan fortælle Billing under kampen at det bare er noget han bilder sig ind, og så bliver han nød til at udgå skadet.
"PLACEBO-BILLING, PLACEBO-BILLING, PLACEBO-BILLING!"

Man fornemmer lidt at modet er tabt.. Jeg ser det samme, vi er lidt i en nedadgående trend, vi har en dårlig statistik mod FCM. Men det ændrer ikke på. HVIS VI VINDER I MORGEN!! Så er vi så tæt på det som vi ikke troede skulle ske! Det handler satme om opbakning nu, når vi er så tæt på. Midtjylland har også svære kampe tilbage, de spiller dårligt og har marginalerne med sig.

2-2 med fcm der scorer i minut 83

Ærligt - jeg ser dig næsten kun skrive "tillykke FCM", hakke ned på spillere, klub eller lignende når AGF spiller, og når vi ikke gør.
Hvis du er AGF'er - så er du simpelthen en type jeg ikke kan holde ud at glo på skriverier fra - ikke at du ikke må være fan på din egen måde.
Men jeg skal ikke læse med mere.

Man fornemmer lidt at modet er tabt.. Jeg ser det samme, vi er lidt i en nedadgående trend, vi har en dårlig statistik mod FCM. Men det ændrer ikke på. HVIS VI VINDER I MORGEN!! Så er vi så tæt på det som vi ikke troede skulle ske! Det handler satme om opbakning nu, når vi er så tæt på. Midtjylland har også svære kampe tilbage, de spiller dårligt og har marginalerne med sig.

Dem man hører mest fra - er ofte dem der giver op - eller skal ud med lort.

Der er andre der forsøger at holde humøret og modet/håbet oppe - men det er selvfølgelig svært.
Personligt har jeg fået "nok" af skriverier omkring hvor præcis chancerne ligger, og hvad scenarie der måske dit og dat pt.
Jeg tager 1 kamp af gangen - og ordene er sagt. Jeg stod på tribunen i Farum, og forsøgte at give den lidt gas, og var stolt af klubben, holdet, men ikke så meget præstationen - da det jo blev nervøst, og vi igen ikke formår at vinde, og kan tabe til sidst.

Vi har brug for skarphed - intet andet pt. Point. Sejre.
I morgen bliver det næsten ikke til at holde ud op til. Men når der fløjtes, og Håvard Flo, Martin Jørgensen og de andre sidder på lægterne med os - er hele Aarhus med drengene.
KSDH

Ærligt - jeg ser dig næsten kun skrive "tillykke FCM", hakke ned på spillere, klub eller lignende når AGF spiller, og når vi ikke gør.
Hvis du er AGF'er - så er du simpelthen en type jeg ikke kan holde ud at glo på skriverier fra - ikke at du ikke må være fan på din egen måde.
Men jeg skal ikke læse med mere.

Troede faktisk aldrig det ville ske, men så fik jeg også brugt ignore knappen.

Vores hold kommer ud til kampen med ild i øjnene....
Vi vinder både den og mesterskabet

Det er drømmen.

Og vi er bare et stadie af sæsonen, og ræset generelt - at mål gør al forskellen.
Du kan have spillet som en sæk lort - som FCM i Herning - pga din modstander kører dig under tæppet - men står du med 3 point til sidst - så kan du se tabellen flytte sig ligeså meget som ellers.

Jeg tager gerne en kamp hvor FCM dominerer os på spillet - og kommentatorer roser dem til skyerne - og de kommer foran - og alt håb synes ude, og så laver Olafsson et drop til 1-1 i 82. minut, og Bech hamrer den ind til 2-1 til sidst.

Latest posts

Back