New posts

Lidt nyt fra træningsbanen

• Thread starter Thread starter Di Stefano
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 190K
Men hvor meget kan de spille? Og med hvilken risiko for følgeskader?
Mon ikke Beijmos karantæne står ved magt. Det forestiller jeg mig. Og så kunne 60-70 minutter fra Dalsgaard være virkelig værdifuldt (hvis han altså allerede er oppe i et ok gear). Det kan give nogle svære sidste 20-30 minutter, når Jacob Andersen også skal ud. Kommer Akoto og Brandhof fx. ind og skal nå at finde ind i et bare nogenlunde fungerende makkerskab, så åbner det nogle muligheder for Simsir, eller hvem der nu ligger ovre i deres side.

Mon ikke Beijmos karantæne står ved magt. Det forestiller jeg mig.

Det håber jeg ikke, den karantæne er en skandale hvis du spørger mig. Morten Krogh tabte endnu engang hovedet og lod sig rive med. Han dømmer fint nok i lange stræk, og pludselig bliver han stæreblind eller over sensitiv. Han smed Sanneh ud i sin tid, han overså de 2 største straffe i vores August kamp mod FCM, og nu har han smidt Bejimo ud for 2 advarsler som intet har med spillet at gøre. Det er på ingen måde det kan kalde en "sportslig & fair" afvikling af kampen.

Jeg håber og tror på at fornuften vinder og Bejimo er med mod FCM.

Det håber jeg ikke, den karantæne er en skandale hvis du spørger mig. Morten Krogh tabte endnu engang hovedet og lod sig rive med. Han dømmer fint nok i lange stræk, og pludselig bliver han stæreblind eller over sensitiv. Han smed Sanneh ud i sin tid, han overså de 2 største straffe i vores August kamp mod FCM, og nu har han smidt Bejimo ud for 2 advarsler som intet har med spillet at gøre. Det er på ingen måde det kan kalde en "sportslig & fair" afvikling af kampen.

Burde det ikke være meldt ud på nuværende tidspunkt? Hvor lang tid kan det tage. Det gør jo en del ved både vores pg FCMs forberedelse.

KSDH.dk har været en tur forbi træningsbanen

- AGF regner med svar ang. Beijmo i morgen (fredag)
- Callø og/eller Dalsgaard kan tage HCB, hvis Beijmo for karantæne

(- Mølgaard træner stadig med 🤩)

Fornuft og den danske dommer stand i samme post, det er jo 2 modpoler.

Jeg har lige genset episode ved første advarsel i dag. Krogh blæser spillet i gang. Og herefter samler Beijmo bolden op. Op i hænderne. Ikke bare ligge den til rette. Om Krogh er for hurtig til at blæse i gang?? Men den advarsel er hvad man risikerer, når man ikke følger med og gør som han gjorde. Der er naturligvis sket før i historien uden at give advarsel.

Nummer to er urutineret af Krogh. Man reagerer udelukkende på JS spontane aktion.

Pokkers karantænen falder sammen med Polles. To af de bedste spillere sat udenfor samtidig.

Det var også ham der dømte da mtiliga tog bolden på stregen med en dobbelt parade! Med fuldt udsyn til episoden.
Morten Krogh kommer aldrig til at indrømme en fejl…

Last edited:
Der spilles i dag træningskamp mod de blå brasilianere (Brabrand 😉) på Fredensvang kl. 15.30. Brabrand har ikke spillet kamp siden midt november, så de skal have noget pokalkampstræning. Vi skal have luftet alle reserverne og indskifterne i 2 x 30 minutter. Stiften liveopdaterer fra “kampen”.
Der bliver næppe nogle fra start 11 på banen, så vi må igen ud at se, om reserverne kan gøre det bedre denne gang. Sidst blev det 0-0.

Vi kunne stille med følgende:

Klaesson
Mølgaard - Callø - Jensen Abbew
Andersen - Duelund - Power - Brandhof - Bach
Badji - Gyamfi
Bænk: Hutters, Akoto, Kannegaard, Anker, Halsgaard, Emmery med mere.

På papiret et fint hold men i de tidligere træningskampe har især frontduoen spillet som en sæk kartofler. Men nu får vi syn for sagn, om der er nogen der vil trænge sig på til mere spilletid.

Der spilles i dag træningskamp mod de blå brasilianere (Brabrand 😉) på Fredensvang kl. 15.30. Brabrand har ikke spillet kamp siden midt november, så de skal have noget pokalkampstræning. Vi skal have luftet alle reserverne og indskifterne i 2 x 30 minutter. Stiften liveopdaterer fra “kampen”.
Der bliver næppe nogle fra start 11 på banen, så vi må igen ud at se, om reserverne kan gøre det bedre denne gang. Sidst blev det 0-0.

Vi kunne stille med følgende:

Klaesson
Mølgaard - Callø - Jensen Abbew
Andersen - Duelund - Power - Brandhof - Bach
Badji - Gyamfi
Bænk: Hutters, Akoto, Kannegaard, Anker, Halsgaard, Emmery med mere.

På papiret et fint hold men i de tidligere træningskampe har især frontduoen spillet som en sæk kartofler. Men nu får vi syn for sagn, om der er nogen der vil trænge sig på til mere spilletid.
Klubben bringer nu truppen på hjemmesiden. Mølgaard og Anker er ikke med, mens flere fra U19 er tilføjet til offensiven.

• Like
Reactions: cph
Kristoffer Klaesson, Jonathan Hutters, Mikael Akoto, Jonas Jensen-Abbew, Luka Callø, Mikkel Kannegaard, Aksel Halsgaard, Jacob Andersen, Tobias Bach, Rasmus Düring, Max Power, Frederik Brandhof, Mikkel Duelund, Youssouph Badji, Richmond Gyamfi, Frederik Emmery (U19), Glad Egbedi (U19), Stefen Tchamche (U19)

Det er meget fint at spille en træningskamp mod Brabrand, men med den trup her så kommer den ikke til at vise hvor vores reserver står
Det skal kampe med en stamme af startere til for at det kan ses

Last edited:
Kristoffer Klaesson, Jonathan Hutters, Mikael Akoto, Jonas Jensen-Abbew, Luka Callø, Mikkel Kannegaard, Aksel Halsgaard, Jacob Andersen, Tobias Bach, Rasmus Düring, Max Power, Frederik Brandhof, Mikkel Duelund, Youssouph Badji, Richmond Gyamfi, Frederik Emmery (U19), Glad Egbedi (U19), Stefen Tchamche (U19)

Det er meget fint at spille en træningskamp mod Brabrand, men med den trup her så kommer den ikke til at vise hvor vores reserver står
Det skal kampe med en stamme af startere til for at det kan ses
Du har helt ret. Men det er nu engang ikke forbudt at vise, at man er god til at spille sine medspillere gode, kan levere individuelle præstationer, eller kan trække sine medspillere med op, når det kniber 😉. Tumultagtige egotrips belønnes næppe.

Latest posts

Back