New posts

Lidt nyt fra træningsbanen

• Thread starter Thread starter Di Stefano
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 132K
Banerne er ikke hvad de har været, og det får spillerne sikkert også at mærke søndag i Randers.

På en regnvåd bane var der godt gang i sagerne, og igen med den forsamlede sportspresse på lægterne. Rigt repræsenteret. Tingager og Polle hyggede sig igen på cyklerne, mens Andersen spurtede på livet løs ude på banen. Kahl og Beijmo var så vidt jeg kunne se ikke på græs i dag. Det var til gengæld både Mølgaard og Carstensen, som lidt på skift måtte agere substitutter for de fraværende i forsvaret.

Men mon ikke de fremmødte medier kan presse lidt mere ud af staben om den kommende kamp, inden duellen om at blive Herbstmeister løber af stablen søndag.

KSDH

Banerne er ikke hvad de har været, og det får spillerne sikkert også at mærke søndag i Randers.

På en regnvåd bane var der godt gang i sagerne, og igen med den forsamlede sportspresse på lægterne. Rigt repræsenteret. Tingager og Polle hyggede sig igen på cyklerne, mens Andersen spurtede på livet løs ude på banen. Kahl og Beijmo var så vidt jeg kunne se ikke på græs i dag. Det var til gengæld både Mølgaard og Carstensen, som lidt på skift måtte agere substitutter for de fraværende i forsvaret.

Men mon ikke de fremmødte medier kan presse lidt mere ud af staben om den kommende kamp, inden duellen om at blive Herbstmeister løber af stablen søndag.

KSDH
Fedt med update. Randers' bane så faktisk OK ud (på tv-highlights fra deres seneste kamp mod OB) - men jo, det bliver nok en regntungt eller mudderglat bane.

Hele pladen i forsvaret er vel snart ryddet... JJA er vel eneste forsvarspiller til spiltræning.

Spillede Yakob med?

Fedt med update. Randers' bane så faktisk OK ud (på tv-highlights fra deres seneste kamp mod OB) - men jo, det bliver nok en regntungt eller mudderglat bane.

Hele pladen i forsvaret er vel snart ryddet... JJA er vel eneste forsvarspiller til spiltræning.

Spillede Yakob med?

Stiften har en gennemgang af dem, der sad ude.
Beijmo har været syg og Kahl er på vej tilbage. JP håber på, at begge er klar søndag. Der var også småskavanker hos Yakob og Solbakken. JP regner med, at flere er tilbage til fredagstræningen, endnu flere lørdag og håber på, at alle er klare til søndag 😉. Men han siger også, at vi nu er ved at være lidt slidte.

Lige en lynopfølgning på i går. I dag deltager Kahl fuldt ud i træning. Polle, Solbakken og Yakob bliver stadig doseret, og Beijmo er heller ikke på banen endnu p.g.a. sygdom. Men mon ikke (stort set) alle er på banen lørdag til den sidste taktiske træning. Hvis andet er tilfældet ser vi det først ved trupudtagelsen søndag middag.

I dag deltager Kahl fuldt ud i træning.
Sand historie: jeg lavede lige et fist-pump og udbrød et "Yes!!".
Han er blevet meget, meget vigtig for vores spil, og rigeligt solid i defensiven (og dér fik jeg ham grundigt jinxet så der både er begået straffespark og selvmål på menuen søndag...)

Back