New posts

Lidt nyt fra træningsbanen

• Thread starter Thread starter Di Stefano
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 164K
Lidt nyt fra træningsbanen
I dag var en kun let udvidet trup til træning. De sædvanlige blev skånet til sidste træningsdag, mens spillere som Links, Carstensen, Mortensen, Dalsgaard m.fl. kun tog en let træning. Yakob trænede med til det sidste.

Mølgaard spillede fuldt med, og selv Andersen var spillende målmand, så det går fremad her.

Tror vi stiller med en stærk trup og så bliver det spændende med start 11.
KSDH

I dag var en kun let udvidet trup til træning. De sædvanlige blev skånet til sidste træningsdag, mens spillere som Links, Carstensen, Mortensen, Dalsgaard m.fl. kun tog en let træning. Yakob trænede med til det sidste.

Mølgaard spillede fuldt med, og selv Andersen var spillende målmand, så det går fremad her.

Tror vi stiller med en stærk trup og så bliver det spændende med start 11.
KSDH
Spændende om Mølgaard kunne være i spil til en bænkplads til pokalkampene. Med alle de skavanker hos de øvrige spillere handler det efterhånden bare om at have en eller anden med et fornuftigt bundniveau, som man kan smide ind det sidste kvarter.

Spændende om Mølgaard kunne være i spil til en bænkplads til pokalkampene. Med alle de skavanker hos de øvrige spillere handler det efterhånden bare om at have en eller anden med et fornuftigt bundniveau, som man kan smide ind det sidste kvarter.
Men er han ikke kun lige begyndt at træne fuldt med? Så er bundniveauet nok stadig for lavt. Man skal selvfølgelig heller ikke tage chancer med ham når der lige om lidt er lang opstart. Men det er klart vi kan bruge alle der er klar og stadig har lidt i tanken.

Men er han ikke kun lige begyndt at træne fuldt med? Så er bundniveauet nok stadig for lavt. Man skal selvfølgelig heller ikke tage chancer med ham når der lige om lidt er lang opstart. Men det er klart vi kan bruge alle der er klar og stadig har lidt i tanken.
Hvis han har trænet fuldt med i et par uger, så kan han vel også aflaste f.eks. Kahl i de sidste 15-20 minutter? Er med på niveauet nok ikke er super højt, men kan jo være bedre end at smide en 17-årig i ilden.

• Like
Reactions: fsc
Hvis han har trænet fuldt med i et par uger, så kan han vel også aflaste f.eks. Kahl i de sidste 15-20 minutter? Er med på niveauet nok ikke er super højt, men kan jo være bedre end at smide en 17-årig i ilden.
Tja… han lever meget af fart og fysik, men alligevel… en 17-årig er en ekstrem selvfølgelig, men må vi bruge Camara fx? Eller måske en anden fra U19. Vi taler nok også kun om en situation hvor det ikke går op med de andre der trods alt er til rådighed.

Andersen løser også lige målmandsproblematikken :p

Han har trænet med de sidste 14 dage, men JP har - kun med en meget let tøven - meldt ham ude på denne side af vinterpausen. Men man ved aldrig.

Han har trænet med de sidste 14 dage, men JP har - kun med en meget let tøven - meldt ham ude på denne side af vinterpausen. Men man ved aldrig.
Jeg har selvfølgelig heller ikke noget andet at basere det på, du har oven i købet set han til træning, men Mølgaard har være været ude så længe, minus en kort genvisit, at det vil overraske mig hvis han kan være klar til de kampe efter et par ugers træning. Det er dog opløftende ift at kunne få en fuld opstart med og så kan spille i foråret.

Gad vide hvordan JP egentlig ser på ham, jeg er ikke sikker på at det helt ville være en som ham han ville hente hvis han kunne vælge. Det er nemt at holde af Mølgaard, men jeg tror måske også holdets niveau flytter sig for meget til at han kan indhente det oven på den lange skadesperiode.

Jeg har selvfølgelig heller ikke noget andet at basere det på, du har oven i købet set han til træning, men Mølgaard har være været ude så længe, minus en kort genvisit, at det vil overraske mig hvis han kan være klar til de kampe efter et par ugers træning. Det er dog opløftende ift at kunne få en fuld opstart med og så kan spille i foråret.

Gad vide hvordan JP egentlig ser på ham, jeg er ikke sikker på at det helt ville være en som ham han ville hente hvis han kunne vælge. Det er nemt at holde af Mølgaard, men jeg tror måske også holdets niveau flytter sig for meget til at han kan indhente det oven på den lange skadesperiode.
selv hvis han ikke er en type man ville hente i dag, så ville en mølgaard i noget der bare minder en lille smule om hans topform, være en velkommen tilføjelse

Jeg tror heller ikke Mølgaard spiller, men hvis han kommer tilbage i god form, tror hans og Tingagers raids vil falde i god jord hos JP.

Jeg tror fortsat en Mølgaard i topform ville klæde holdet rigtigt godt. Især hans hurtighed kunne vi godt bruge på holdet fra tid til anden.

Men vi har nummerisk alt for mange spillere til højre stopper og højre wingback, så jeg er lidt spændt på hvordan CV vil gribe det an. Især fordi de to foretrukne jo også er dem med udløb.

Jeg tror fortsat en Mølgaard i topform ville klæde holdet rigtigt godt. Især hans hurtighed kunne vi godt bruge på holdet fra tid til anden.

Men vi har nummerisk alt for mange spillere til højre stopper og højre wingback, så jeg er lidt spændt på hvordan CV vil gribe det an. Især fordi de to foretrukne jo også er dem med udløb.
er med på at det offensive nok ville blive ramt af at sætte en højrebenet derovre, men det er jo heller ikke deres vigtigste opgave, men det burde da ikke hæmme deres defensive evner super meget at de er højrebenet på en vcb

Fart er altid brugbart, ikke mindst hvis man vil stå højt eller skubbe flere spillere op, og selvfølgelig er Mølgaard også brugbart på mange måder, men jeg tror JP ville have mere fokus på fase et, hvis vi kigger på holdet længere frem i tiden. Derfor gætter jeg også på at Mølgaard kunne være en af dem der er på vej ud netop også fordi det er lidt overvægt af spillere til den side. Jeg havde en ide om at Mølgaard måske kunne skubbe op fra en back og fungere som sekser da NP så ud til at have nogle fysiske udfordringer og man måske var på vej mod en anden formation, men nu er Solbakken der så også til at tage den position, og på wingbacken er Carstensen jo også kommet til.

Det kan være vi slet ikke kan holde på Beijmo, men jeg tror vi satser mere på Andersen end Mølgaard og bliver Beijmo mens man også skriver en fast kontrakt med Carstensen begynder Mølgaard at komme lidt overskud synes jeg. Jeg er i tvivl om hvordan NP ser på AJ, men der er nok lidt mere udviklingspotentiale.

Under alle omstændigheder vil det være dejligt at se Mølgaard tilbage, der er ingen tvivl om at han kan bidrage og er han i form kan han også tage en af OB's angribere ud af kampen.

Jeg håber vi kan spare Mølgaards "debut" til foråret og ikke forcerer noget.

Det var helt tilbage i runde 20 (mod OB) i sæsonen 23/24 han blev skadet første gang - man forsøgte så at spille ham ind i 24/25 men efter ca. 1.000 minutter var han ude igen.

Men er han meldt helt klar, så skal man selvfølgelig kunne bruge ham. Tænker dog der er en del rust som skal bankes af. Sidst han kom retur, havde han heller ikke samme høje niveau som inden skaden.

Han (Kahl) er blevet meget, meget vigtig for vores spil, og rigeligt solid i defensiven (og dér fik jeg ham grundigt jinxet så der både er begået straffespark og selvmål på menuen søndag...)
Det blev så torsdag :D

Meeeeen - sgu ikke Kahls skyld at Uslu lod sig snyde af Arps filmerier.

Latest posts

Back