New posts

Kamptråd Kamptråd 25/26: Sønderjyske - AGF, søndag d. 20.07. kl. 16.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 548
  • Views Views: Views 25K
Added to Calendar: 20-07-25

Vi har en ret stærk bænk efterhånden. Arnstad, Yakob, Carstensen, Tchamche og Jørgensen er alle spillere, der kan gå ind og gøre en forskel.
Fint nok at give Emmery en chance fra start, når nu Jørgensen har misset det meste af opstarten.

Men ja, vi har meget at skyde med fra bænken i 2. Halvleg og det kan godt blive afgørende. Så det gælder om at være tålmodige.

Jeg troede også Arnstad ville starte 10’eren, for han gjorde det egentlig fint mod Ajax.

Jeg synes det er fedt JP går med dem han tror på, og truppen indikere jo også at er man god nok, så er man gammel nok.

Emmery spiller sandsynligvis fordi LInks maksimalt har 60 minutter, og så smider man en mere rutineret 10’ er for at hjælpe (forventeligt) Tobias Bach

Jeg regner klart med, at de begge skiftes ud i løbet af kampen, og at maks. en af dem starter næste gang. Det er sidste chance for den gamle garde imø.
Okay.

Jeg tror bestemt også begge 10’ere skiftes ud. Sandsynligvis også begge wingbacks.

Jeg er ligeledes overbevist om, at Tobias Bech - uden skader og karantæne - er sikker starter fremadrettet.

Beijmo ligger i kamp om spilletid med Carstensen, men forventer en ret lige kamp med relativt mange kampesten begge.

Så med den gamle garde forventer du også MEM, Links, Tingager osv er i farezonen?

Latest posts

D
Replies
760
Views
51K
Back