Kamptråd Kamptråd 25/26: Sønderjyske - AGF, søndag d. 20.07. kl. 16.00
Jeg hørte kort i Mediano 1. Div at Kolding får en skadet profil tilbage i forsvaret nu. Så måske var lejemålet en gapfiller og som lejespiller ville Callø blive 4. Valg i forsvaret hos Kolding?Jeg kan se en overskrift i Stiften om at tre spillere er ude af kampen. Mon ikke det er Andersen, Mølgaard og Badji. Derudover kommer Hutters ikke med. Så er førsteholdstruppen nede på 22, hvor to altså skal vælges fra. Jeg gætter på, at det står mellem Gyamfi, Dalsgaard, Callø og Serra. Af dem tror jeg Gyamfi bliver valgt fra fordi han ikke fik minutter mod Ajax. Serra tror jeg er med for at have en udskiftningsmulighed for Mortensen. Og så står den mellem Dalsgaard og Callø. Hvis Dalsgaard er på vej videre får Callø den. Ellers er Callø ude, og så er det man tænker: Hvorfor skulle han dog væk fra sit glimrende lejeophold?
Dertil synes jeg det er interessant hvor mange af de unge JP ender med at sende i spil. For @Martin Hansen drejede det sig om Callø da han for et år siden var meget kritisk over manglende ungdomssatsning. (Hvis jeg husker korrekt).
I løbet af foråret blev det også til manglende tillid til Gyamfi. Dertil var mange skuffede over spilletiden til Tobias Bach og Badji.
Vi ved ikke hvor meget Uwe blev presset eller selv valgte Emmery, Jensen-Abbew, Bach og Wahlstedt i foråret, så det er svært at vurdere om de får mere spilletid nu end før.
Ift Callø bliver det spændende at se om/hvornår han slår Dalsgaard af og får etableret sig på bænken. Og derfra om han får en række indhop. Og hvis Dalsgaard sælges, hvad sker der så?