New posts

Kamptråd Kamptråd 25/26: FCK - AGF, fredag d. 08.08. kl. 18.00

  • Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 449
  • Views Views: Views 21K
Added to Calendar: 08-08-25

Hvordan ender kampen?


  • Total voters
    44
  • Poll closed .
Puha, alt andet end et nederlag i aften er vist en bonus. FCK er startet sæsonen effektivt og roterer fint. Vi skal sætte vores lid til at de fortsat er tvunget til at spille med Cornelius og Tingager kan lukke ham ned. Har svært ved at se os få noget med hjem. PM havde det svært mod Mads Bech og han får det endnu sværere mod Gabriel i FCK's forsvar. Det bliver nok en forsvarskamp og så håber vi på 0 fejl.
 
Puha, alt andet end et nederlag i aften er vist en bonus. FCK er startet sæsonen effektivt og roterer fint. Vi skal sætte vores lid til at de fortsat er tvunget til at spille med Cornelius og Tingager kan lukke ham ned. Har svært ved at se os få noget med hjem. PM havde det svært mod Mads Bech og han får det endnu sværere mod Gabriel i FCK's forsvar. Det bliver nok en forsvarskamp og så håber vi på 0 fejl.
Ja. Det bliver en svær omgang. Men deres vigtigste kamp er vel Malmø næste uge, så en Gabril ryger vel på bænken.

Mit gæt er er 5 nye i FCKs startopstilling, men det er så til gengæld også spillere der ville starte i AGF.

1 point og jeg er glad.
 
Puha, alt andet end et nederlag i aften er vist en bonus. FCK er startet sæsonen effektivt og roterer fint. Vi skal sætte vores lid til at de fortsat er tvunget til at spille med Cornelius og Tingager kan lukke ham ned. Har svært ved at se os få noget med hjem. PM havde det svært mod Mads Bech og han får det endnu sværere mod Gabriel i FCK's forsvar. Det bliver nok en forsvarskamp og så håber vi på 0 fejl.

Cornelius fik 80 minutter tirsdag. Doseringen ville sige, at han ikke startede igen.

Moukoko blev skadet i sidste weekend, men er klarmeldt. Måske ikke til en startplads.

Så bliver det Claesson fra start. Mega dygtig spiller, men en anden profil.

FCKs midterforsvarere har også spillet meget. Gabriel har spillet 90 minutter i 6 kampe i streg, Hatzidiakos har spillet 5 kampe med fuld tid. Deres Garananga er ikke på samme niveau.

Delaney spiller helt sikkert ikke, men Lerager er jo heller ikke ringe,

Jeg tror godt AGF kan være heldige med at møde et hold på 85 %, hvilket normalt er nok til FCK sejr, men alligevel giver lidt bedre kort til AGF
 
Byt om på Poulsen og MEM og så Bech ind for Serra.
Ja, MEM skal byttes med NP.

Bech vs Serra er vist lidt en smagssag.
Jeg vil gerne se Serra i 60-70 minutter for at se hvad vi egentlig har i ham.
Jeg er lidt undervældet af Bech. Jeg kan godt lide knægten og han arbejder som en hest. Men jeg er bekymret for hans udvikling. Han har som ung spiller været her i to år nu, og han synes at være gået stå. Jeg håber jeg tager fejl om lidt.
 
Ja, MEM skal byttes med NP.

Bech vs Serra er vist lidt en smagssag.
Jeg vil gerne se Serra i 60-70 minutter for at se hvad vi egentlig har i ham.
Jeg er lidt undervældet af Bech. Jeg kan godt lide knægten og han arbejder som en hest. Men jeg er bekymret for hans udvikling. Han har som ung spiller været her i to år nu, og han synes at være gået stå. Jeg håber jeg tager fejl om lidt.
Jeg synes jeg har set det jeg skal til Serra må jeg indrømme.

Jeg tror ganske simple ting som bueløb når man skærer banen som 9’er, og et hårdere og mere intenst pres kommer med Bech, ikke med Serra.
 

Latest posts

Back
Top