Må jeg her på en sober og dannet måde give udtryk for den holdning, at fredag kl. 18:00 er et fuldstændig forrykt tidspunkt at afvikle en superligakamp på.
Må jeg her på en sober og dannet måde give udtryk for den holdning, at fredag kl. 18:00 er et fuldstændig forrykt tidspunkt at afvikle en superligakamp på.
Det behøver du ikke gøre hverken sobert eller dannet.
Det er HELT i hegnet - manglende forståelse for udeholdets fans - man burde, hvis man vil fastholde sådanne tidspunkter, sørge for at det er naboklubber/klubber med kort geografisk afstand, som spiller disse kampe.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.