Puha, alt andet end et nederlag i aften er vist en bonus. FCK er startet sæsonen effektivt og roterer fint. Vi skal sætte vores lid til at de fortsat er tvunget til at spille med Cornelius og Tingager kan lukke ham ned. Har svært ved at se os få noget med hjem. PM havde det svært mod Mads Bech og han får det endnu sværere mod Gabriel i FCK's forsvar. Det bliver nok en forsvarskamp og så håber vi på 0 fejl.
Puha, alt andet end et nederlag i aften er vist en bonus. FCK er startet sæsonen effektivt og roterer fint. Vi skal sætte vores lid til at de fortsat er tvunget til at spille med Cornelius og Tingager kan lukke ham ned. Har svært ved at se os få noget med hjem. PM havde det svært mod Mads Bech og han får det endnu sværere mod Gabriel i FCK's forsvar. Det bliver nok en forsvarskamp og så håber vi på 0 fejl.
Puha, alt andet end et nederlag i aften er vist en bonus. FCK er startet sæsonen effektivt og roterer fint. Vi skal sætte vores lid til at de fortsat er tvunget til at spille med Cornelius og Tingager kan lukke ham ned. Har svært ved at se os få noget med hjem. PM havde det svært mod Mads Bech og han får det endnu sværere mod Gabriel i FCK's forsvar. Det bliver nok en forsvarskamp og så håber vi på 0 fejl.
Cornelius fik 80 minutter tirsdag. Doseringen ville sige, at han ikke startede igen.
Moukoko blev skadet i sidste weekend, men er klarmeldt. Måske ikke til en startplads.
Så bliver det Claesson fra start. Mega dygtig spiller, men en anden profil.
FCKs midterforsvarere har også spillet meget. Gabriel har spillet 90 minutter i 6 kampe i streg, Hatzidiakos har spillet 5 kampe med fuld tid. Deres Garananga er ikke på samme niveau.
Delaney spiller helt sikkert ikke, men Lerager er jo heller ikke ringe,
Jeg tror godt AGF kan være heldige med at møde et hold på 85 %, hvilket normalt er nok til FCK sejr, men alligevel giver lidt bedre kort til AGF
Har selv også rigtig svært ved at se AGF få noget med hjem fra Parken, udover en forhåbentlig god præstation - jeg tror vi ender med at tabe 2-0, måske 2-1.
Bech vs Serra er vist lidt en smagssag.
Jeg vil gerne se Serra i 60-70 minutter for at se hvad vi egentlig har i ham.
Jeg er lidt undervældet af Bech. Jeg kan godt lide knægten og han arbejder som en hest. Men jeg er bekymret for hans udvikling. Han har som ung spiller været her i to år nu, og han synes at være gået stå. Jeg håber jeg tager fejl om lidt.
Bech vs Serra er vist lidt en smagssag.
Jeg vil gerne se Serra i 60-70 minutter for at se hvad vi egentlig har i ham.
Jeg er lidt undervældet af Bech. Jeg kan godt lide knægten og han arbejder som en hest. Men jeg er bekymret for hans udvikling. Han har som ung spiller været her i to år nu, og han synes at være gået stå. Jeg håber jeg tager fejl om lidt.
Jesper Hansen
Leopold Wahlstedt
Felix Beijmo
Henrik Dalsgaard
Frederik Tingager
Eric Kahl
Rasmus Carstensen
Luka Callø
Jonas Jensen-Abbew
Nicolai Poulsen
Mads Emil Madsen
Sebastian Jørgensen
Kristian Arnstad
Gift Links
Kevin Yakob
Frederik Emmery
Patrick Mortensen
Janni Serra
Stefen Tchamche
Tobias Bech
Spørgsmålet er snart om spillere som Badji og Mølgaard nogensinde kommer rigtigt i kampform for AGF. Der er altid et eller andet. Enten skadet er på vej tilbage i form for så at blive skadet igen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.