New posts

Galehusligaen Galehusligaen 2025/2026

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 95
  • Views Views: Views 8K
Galehusligaen Galehusligaen 2025/2026
Last edited:
Okay, jeg må erkende at dette forum ikke gør det nemt at lave tabeller og sætte dem pænt op, samt sørge for at de er nemme at redigere.
Så jeg har besluttet at køre Galehusligaen via et separat website: https://galehusligaen.dk/

For nu tælles der ikke point, men som angivet på siden "Om Galehusligaen", så starter pointtildelingen 1/1-2026. Lige nu skal der blot fyld på siden, så den vil blive opdateret med artikler løbende.

Input modtages gerne ;) Forslag til nye artikler kan enten indsendes via kontaktformularen, eller også kan man angive det her i denne tråd :)

PS: Ja, der er kun 5 artikler på siden lige nu, men bygger på hen over vinteren - hvis altså nogle af holdene fucker up :D

Edit: Jeg tillader mig at lave et nyt indlæg i dette sub-forum, når der udgives nye artikler - lad vide hvis det bliver for meget (det vil være under én pr. dag).

Mega fed siden, men tænker ikke "pyro artikler" er Galehus "agtigt"? Det er vel ret almindeligt og en del af en fankultur.

Det er vel mere alt det der sker på direktionsgangene af gøglerier. Trænere der bliver fyret 2 dage efter de er ansat osv :)
Tja, det er det vel i den forstand at det er ulovligt og derfor koster klubben penge. I min optik er det berettiget med pyro-artikler fordi det er en dumhed der går ud over klubben (og så ingen diskussion om det er flot eller ej).

Okay, jeg må erkende at dette forum ikke gør det nemt at lave tabeller og sætte dem pænt op, samt sørge for at de er nemme at redigere.
Så jeg har besluttet at køre Galehusligaen via et separat website: https://galehusligaen.dk/

For nu tælles der ikke point, men som angivet på siden "Om Galehusligaen", så starter pointtildelingen 1/1-2026. Lige nu skal der blot fyld på siden, så den vil blive opdateret med artikler løbende.

Input modtages gerne ;) Forslag til nye artikler kan enten indsendes via kontaktformularen, eller også kan man angive det her i denne tråd :)

PS: Ja, der er kun 5 artikler på siden lige nu, men bygger på hen over vinteren - hvis altså nogle af holdene fucker up :D

Edit: Jeg tillader mig at lave et nyt indlæg i dette sub-forum, når der udgives nye artikler - lad vide hvis det bliver for meget (det vil være under én pr. dag).
Voldsomt fedt. Det glæder jeg mig til at følge med i. Der er et vist kommercielt potentiale over sitet og ideen tillige :-)

Fair, men så er det vel 95% pyro artikler.

Så skal Horsens vel også på når de får 10.000 kr i bøde for en røgbombe?

Bliver det ikke bare lidt udvandet, ift de her sjove / skæve ting der sker i fodbold danmark på 1 år.

Anyway godt arbejde med sitet :)
Horsens vil også komme på, hvis der er grundlag for det, ja. Altså med mindre de rykker ned i 2. division ;)

Jeg tror ikke der sker så mange sjove/skæve ting i den dansk fodboldverden, at det kan fylde et site som det nuværende. Så det ville være et forholdsvis dødt site efter min bedste overbevisning.

Kunne der evt smider et link oppe i menuen så jeg ikke skal forsøge at finde tråden hver gang?

Bold.dk er jo også bare fodbold ekstrabladet.dk

Jeg forstår faktisk godt Neestrup her. Jeg synes han er en mega dygtig træner, det viste han både i Viborg og i FCK. Han var eftersigende på brættet i en mellemstor tysk klub i sommers, men FCK ville ikke sælge.

Nu er han trup blevet markant dårligere henover sommeren, og de har ikke hentet forstærkning for Froholdt, eller en evigt skadet Cornelius. Dermed får han svære og svære ved at shine, og dermed lave et større trænerskifte til udlandet. Så jeg forstår godt han offentlige er efter Sune

Bold.dk er jo også bare fodbold ekstrabladet.dk

Jeg forstår faktisk godt Neestrup her. Jeg synes han er en mega dygtig træner, det viste han både i Viborg og i FCK. Han var eftersigende på brættet i en mellemstor tysk klub i sommers, men FCK ville ikke sælge.

Nu er han trup blevet markant dårligere henover sommeren, og de har ikke hentet forstærkning for Froholdt, eller en evigt skadet Cornelius. Dermed får han svære og svære ved at shine, og dermed lave et større trænerskifte til udlandet. Så jeg forstår godt han offentlige er efter Sune

Det ændrer dog ikke på, at han i forbindelse med Silkeborg fuldstændig smider Moukouko under bussen i et interview på tv.

Det er det, bold artikel omhandler. Bevares, den er skarp skåret i vanlig underlødig boldstil, men Neestrup har selv sået frøet. Og uanset ser det helt skidt ud, at han tænder af på en sagesløs journalist, der ikke engang har skrevet den pågældende artikel.

For mig at se er Neestrup en person med alt for høje tanker om sig selv og med alt for lidt kontakt til omverdenen. Han virker til at være dybt usympatisk, også i denne sag.

Iøvrigt er jeg ikke enig i, at han er specielt dygtig. Han larmer meget. Men FCK har været ret dårligt spillende de sidste tre år, og hans resultater er heller ikke videre imponerende i lyset af, at Herning også har sejlet relativt meget.

Det ændrer dog ikke på, at han i forbindelse med Silkeborg fuldstændig smider Moukouko under bussen i et interview på tv.

Det er det, bold artikel omhandler. Bevares, den er skarp skåret i vanlig underlødig boldstil, men Neestrup har selv sået frøet. Og uanset ser det helt skidt ud, at han tænder af på en sagesløs journalist, der ikke engang har skrevet den pågældende artikel.

For mig at se er Neestrup en person med alt for høje tanker om sig selv og med alt for lidt kontakt til omverdenen. Han virker til at være dybt usympatisk, også i denne sag.

Iøvrigt er jeg ikke enig i, at han er specielt dygtig. Han larmer meget. Men FCK har været ret dårligt spillende de sidste tre år, og hans resultater er heller ikke videre imponerende i lyset af, at Herning også har sejlet relativt meget.

Helt enig.

Jeg må også tilføje at hans ledelsesstil er helt skæv at opleve på tv.

Jeg anerkender at der hvor jeg er leder, ikke kan sammenlignes med der hvor neeees er, men at smide spillere under bussen, med navn, hver evigt eneste gang han er lidt presset, er en forfærdelig ledelsesstil. Jeg ville miste alt for min leder hvis han hængte folk ud med navn.

Jeg ville, hvis jeg var Fc fan, være rasende over den spillestil som neeees praktisere. Hold op det er skidt at se på, særligt med de budget han har at lege med.

Det virker generelt ikke som om der er skide godt styr på den i Horsens. 4 point fra oprykning med suverænt største budget, en sportschef med temperament, og så det her.

Jeg vil gerne tilskrive David en stor del af de taktiske problemer, bare fordi. Men som person er han (er min opfattelse) sprængfyldt med integritet og bundreel. Derfor antager jeg det her kommer andre steder fra.

Mon ikke Esben Hansen får lyst til nye udfordringer i vinterpausen? David kunne også være i fare for det samme, men der stikker sikkert mere under.

Det er vildt som de bruger børnehavepædagogik..."der er ikke sket noget her i Horsens, som ikke også sker i alle andre klubber"

Latest posts

Back